bubbel Skrevet 31. august 2006 #21 Skrevet 31. august 2006 Svette brannmenn i den mørke brannmann uniformen
minienthe Skrevet 31. august 2006 #22 Skrevet 31. august 2006 Svette brannmenn i den mørke brannmann uniformen ← næh... de er jo møkkete
Gjest Alf Kaida Skrevet 31. august 2006 #23 Skrevet 31. august 2006 Uten personlighet og utstråling betyr klær ingenting i det hele tatt. ← Eller omvendt. Uten klær betyr personlighet og utstråling ingenting i det hele tatt. Gjelder kanskje bare oss menn, dog.
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #24 Skrevet 31. august 2006 Jeg blir ikke akkurat tent på en mann i uniform, men jeg kan syntes det er fint. Millitæruniform (ikke kamuflasjeuniform, men de andre) og pilotuniform er fint.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #25 Skrevet 31. august 2006 Sporveisuniformen spesielt de kontrollørene som pleier komme på ved Grønland stasjon
TheHairyToothfairy Skrevet 31. august 2006 #26 Skrevet 31. august 2006 Jeg blir ikke akkurat tent på en mann i uniform, men jeg kan syntes det er fint. Millitæruniform (ikke kamuflasjeuniform, men de andre) og pilotuniform er fint. ← Say, hva gjør en pike som deg på en plass som dette? *rette på uniformsslipset*
minienthe Skrevet 31. august 2006 #27 Skrevet 31. august 2006 Eller omvendt. Uten klær betyr personlighet og utstråling ingenting i det hele tatt. ← det utsagnet der skal printes ut og dyttes opp i ansiktet på min håpløse fetter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå