Gå til innhold

Menn i uniform

Fremhevede innlegg

Skrevet

I såfall hva slags uniform er mest sexy. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det.

Uten personlighet og utstråling betyr klær ingenting i det hele tatt.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Neei, liker ikke uniform.

Men en mann som lyser personlig autoritet og som har på seg dress, det er sexy!

Skrevet
Nei, jeg gjør ikke det.

Uten personlighet og utstråling betyr klær ingenting i det hele tatt.

Selvfølgelig må han ha utstråling og personlighet også, men jeg tror ikke jeg er alene om og synes en mann i uniform er sexy ;)

Skrevet

:Nikke:

JA til uniform!

Jeg liker typiske feltuniformer aller best - og ikke de der "gallauniformene" - eller "kontoruniformene" eller hva det nå heter. Før hadde jeg en forkjærlighet for infanteriets feltuniform, men så ble jeg pasifist...

Så da rykket politiets feltuniform opp fra 2. til 1. plass - men så hadde jeg en date + ONS med en politi som var helt skrudd i hodet, og jeg mistet respekten for politiet (vet at jeg ikke burde skjære alle over en kam, men... :sjenert: ).

Så nå vet jeg ikke helt, men synes vekteruniform er ganske ok.

Ellers har snekkerklær rykket ganske høyt opp i det siste (altså ikke sånne snekkerbukser som homser går med, men arbeidsklærne til en som jobber som snekker/tømrer).

:sikle:

Skrevet

JA!!!

Politi kommer øverst på listen min, sukk...

Gjest Hilde79
Skrevet

Jaaaaa!! Men smågutter i førstegangstjeneste blir bare feil. Gjerne en oberst med litt gråstenk i tinningen.......... :sjarmor:

Skrevet

hvit pilotuniform er ikke å forakte om mannen er pen.

Skrevet
hvit pilotuniform er ikke å forakte om mannen er pen.

Harmon Rabb fra JAG :sjarmor:

Skrevet
Jaaaaa!! Men smågutter i førstegangstjeneste blir bare feil. Gjerne en oberst med litt gråstenk i tinningen..........  :sjarmor:

Enig, og se det ja. Jeg var ikke alene om det og like en mann i uniform. Min mann er tømrer, og når han kommer svett og sliten hjem i arbeidsantrekket :sikle:

Og en sexy brannmann. Nam nam. Jada jeg vet de har en farefull og viktig jobb. Men kan ikke la være å sikle bittelitt. ;) Bare se og ikke røre da. ;)

Skrevet

Men dere som tenner på uniform... Noen ide om hvorfor? Selv sprader jeg rundt i to forskjellige; en fra forsvaret og en som dørvakt, og jeg opplever begge "plasser" at det er en viss pågang. Er det så banalt som myndigheten? Eller er det noe mer underfundig?

Skrevet

Vet rett og slett ikke hvorfor. Det er bare sexy. Noe mandig over det liksom. Men hvis mannen bak uniformen er en liten spinkel tass, vel da er det ikke det samme. Og for meg er det ikke hvilken som helst uniform som tenner.

Litt primitivt må det være. Jeg synes kjekke politier i uniform er sexy, men har den samme mannen ring i øret eller et gullsmykke i halsen. Vel da blir det turn off med det samme. MANN skal han være ;)

Gjest LilSweetie
Skrevet
Men dere som tenner på uniform... Noen ide om hvorfor? Selv sprader jeg rundt i to forskjellige; en fra forsvaret og en som dørvakt, og jeg opplever begge "plasser" at det er en viss pågang. Er det så banalt som myndigheten? Eller er det noe mer underfundig?

Tror det er myndigheten den signaliserer. Jeg tenner ikke på uniformer fordi jeg ikke har så mye til overs for forsvaret og endel andre steder de bruker uniform, men når jeg tenner på på menn med autoritet i dress blir det som en uniform - bare for andre grupper.

Skrevet

Siden jeg er politi selv, er ikke politiuniformen noe " WOW" for meg.. ;)

Men jeg husker da jeg gikk på politihøgskolen og den første dagen etter jul da vi skulle stille i uniform alle sammen for første gang.. Oppdaget da flere kjekke gutter i klassen som jeg ikke hadde sett det første halvåret! ;)

Men det som forundrer meg er at så mange menn tenner på politikvinner i uniform!

Ærlig talt,- med baggy bukser og lettvest under skjorta føler ikke jeg meg sexy, men aldri får jeg fler tilbud enn i dette antrekket.. Merkelig! :ler:

Skrevet
Neei, liker ikke uniform.

Men en mann som lyser personlig autoritet og som har på seg dress, det er sexy!

:Nikke:

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

jeg hadde en periode hvor jeg likte menn i uniform, men etter at jeg selv avtjente førstegangstjeneste innså jeg hva det var jeg likte med det...at gutter i uniform ser striglet og pene ut. altså at de har tatt vare på utseendet og ordnet seg skikkelig. en del ilusjoner ble da brutt og siden har jeg vel heller falt for gutter som ser ordentlige ut, vet at det blir et vidt begrep men det jeg mener er nyklippet eller stylet på håret, pene i tøyet ol...og selvsagt musikere...er de gode til å spille noe er jeg helt på knærne, da spiller plutselig utseende mye mindre rolle hva kommer det av?

Skrevet
jeg hadde en periode hvor jeg likte menn i uniform, men etter at jeg selv avtjente førstegangstjeneste innså jeg hva det var jeg likte med det...

Nå begynte jeg å tenke på damer i uniform!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...