Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har handlet herfra noen gang ?

Jeg bestilte noen filmer og fikk rask levering, men en av filmene som jeg bestilte fulgte ikke med og det lå heller ingen Giro i pakken. På kvitteringen sto det at alt hadde blitt sendt og det sto en samlet pris for alle filmene.

Jeg ringte dem, telefonsvarer, la igjen beskjed og ventet på at de skulle kontakte meg. Sendte en mail. Ringte TRE ganger til. Ingen respons i det hele tatt !

Så måtte jeg bare fylle ut en Giro og trekke fra den filmen jeg ikke hadde fått, + porto, for å få betalt det innen fristen. Og jeg håper inderlig at dette ikke er starten på inkasso og trøbbel, altså... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har handlet herfra noen gang ?

Jeg bestilte noen filmer og fikk rask levering, men en av filmene som jeg bestilte fulgte ikke med og det lå heller ingen Giro i pakken. På kvitteringen sto det at alt  hadde blitt sendt og det sto en samlet pris for alle filmene.

Jeg ringte dem, telefonsvarer, la igjen beskjed og ventet på at de skulle kontakte meg. Sendte en mail. Ringte TRE ganger til. Ingen respons i det hele tatt !

Så måtte jeg bare fylle ut en Giro og trekke fra den filmen jeg ikke hadde fått, + porto, for å få betalt det innen fristen. Og jeg håper inderlig at dette ikke er starten på inkasso og trøbbel, altså...  :tristbla:

Rart du ikke fikk med giro, butikker bruker å være påpasselig med å få inn det de har krav på ;)

Sikker på du ikke betalte med visakortet ditt når du bestilte?

Skrevet

Helt sikker. Jeg har ikke Visa. :ler:

Det er rart at de ikke kan nås på telefon og heller ikke ringer meg opp igjen/mailer meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...