Gå til innhold

Kattungen suger på datterens fingre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår kattunge har begynt å sutte på min datters fingre. Den forrige katten vår suttet på håret hennes.

Felles for disse kattene er at de koser seg skikkelig og maler når de sutter på datterens fingre eller hår.

Er det normalt at katter holder på sånn? Må innrømme at det er søtt å både se på og høre på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle var disse kattungene da de ble tatt fra moren? Mange katter som ble tatt fra moren før 12 uker utvikler et stort suttebehov.

Skrevet
Vår kattunge har begynt å sutte på min datters fingre. Den forrige katten vår suttet på håret hennes.

Felles for disse kattene er at de koser seg skikkelig og maler når de sutter på datterens fingre eller hår.

Er det normalt at katter holder på sånn? Må innrømme at det er søtt å både se på og høre på.

Ja, det er helt normalt. Og veldig koselig! :)

Skrevet

Jeg vil ikke si det er normalt jeg, men det er normalt at de gjør det om de blir tatt fra moren for tidlig.

Gjest Gjest_c",)_*
Skrevet

Vi fikk begge kattene da de var ca 12 uker.

Men de ble begge født inn i store "familier" der kullene var store, å der flere katter i samme hus fikk unger ca på samme tid.

Skrevet

Mine to kattunger ble tatt ifra moren da de bare var 8 uker gamle.. og den ene har hele tiden visst et stort suttebehov. Dette har avtatt en del (de er nå rundt 5 mnd gamle), men hun sutter fortsatt når hun blir kosete... Da maler hun og sutter på fingrene mine til den store gullmedalje, men hun holder ikke på så lenge om gangen. jeg synes det er søtt og koselig jeg.. Det er jo ikke værre enn at jeg vasker fingrene mine godt etterpå :ler: Ingen tar jo skade av det, så jeg bare lar henne få lov jeg... :)

Jeg tror ikke det er noe unormalt egentlig... alle katter har sine personlige greier, men det er visst vanlig at de som er tatt tidlig ifra moren ofte kan ende opp som suttekatter...

Skrevet

Min katt gjorde dette også når hun var yngre, malet og suttet på fingrene mine, men det synst jeg bare var søtt ;) Hun vart ikke tatt bort for tidlig heller. Men hun har vokst det av seg nå da.

Skrevet

Vår katt drev også på slik en liten stund, men den var ikke tatt fra moren en dag for tidlig.

Kansje den savner moren og søsknene sine? (Katter har følelser de også!) :sur: :icon_surprised:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...