Superlammet Skrevet 30. august 2006 #21 Skrevet 30. august 2006 Jeg kom med et forslag til hvordan man kan løse problematikken uten å måtte gå til for drastiske tiltak. Responsen var ikke overraskende, og naturligvis var jo jeg uenig i det.
Gjest c",) Skrevet 30. august 2006 #22 Skrevet 30. august 2006 Jeg kom med et forslag til hvordan man kan løse problematikken uten å måtte gå til for drastiske tiltak. Responsen var ikke overraskende, og naturligvis var jo jeg uenig i det. ← Det var jo et godt forslag. Det må da kunne være mulig å skrive innlegg noen steder her på forumet der man kan slippe å bli forfulgt av ufine gjester. Det ville selvsagt betydd at jeg måtte logget meg inn for å kunne komme med innlegg på de stedene, men heller det.
Gjest Ninakanin Skrevet 30. august 2006 #23 Skrevet 30. august 2006 De har jo sperret dataforumet for gjester. hva med å lage et nytt, og kalle det "gjestefri"?
Superlammet Skrevet 30. august 2006 #24 Skrevet 30. august 2006 De har jo sperret dataforumet for gjester. hva med å lage et nytt, og kalle det "gjestefri"? ← Tror neppe det ville løst noe som helst, for å være helt ærlig.
Gjest c",) Skrevet 30. august 2006 #25 Skrevet 30. august 2006 De har jo sperret dataforumet for gjester. hva med å lage et nytt, og kalle det "gjestefri"? ← Et sted burde registrerte brukere kunne få være i fred for drittslenging fra gjester som bare er ute etter å lage kvalme.
Gjest Ninakanin Skrevet 30. august 2006 #26 Skrevet 30. august 2006 Tror neppe det ville løst noe som helst, for å være helt ærlig. ← hvorfor ikke? :klø: Det er jo en annen versjon av ditt eget forslag?
tuji Skrevet 30. august 2006 #27 Skrevet 30. august 2006 Da tror jeg det er bedre å stenge for gjester i det hele tatt, og innføre tvungen registrering.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #28 Skrevet 30. august 2006 (endret) De har jo sperret dataforumet for gjester. hva med å lage et nytt, og kalle det "gjestefri"? ← Det var på grunn av spamboter. Det er programmer, ikke personer, som spyr ut reklame. Men ellers må jeg si at min respekt for KG som forum synker når jeg leser sitat som: Sitat slettet da det er fjernet fra den opprinnelige tråden. Pheps, mod Imidlertid så forekommer stalking her på KG og ikke bare i forumet. Jeg logget en dag på forumet for så å finne at omtrent hver en jævla tråd jeg hadde skrevet det siste året var dratt opp med svar som "her er idioten ute igjen", "hva slags andre løgner har du spredd her inne", "XX misbruker barn" + diverse andre svar som gikk på meg og min intelligens. Det samme kom også på pm. Derfor foretrekker jeg nå å skrive som gjest slik at ingen kan dra opp gamle tråder på det viset. Det funket for meg og. Men det er ikke bare gjester som stalker(om det da er gjester i ordets rette forstand og ikke uregistrerte brukere da). Jeg fikk flere pm fra registrerte brukere som gikk på at jeg snart måtte "ta hintet og pelle meg til h#¤#" ut fra KG" Jeg håper og tror at det bare er et fåtall brukere som oppfører seg sånn og at dette ikke er representativt for den gjennomsnittlige KG bruker. Sånne ting er med på å forsure forumet kraftig og det er derfor jeg etterlyser litt hardere hånd fra moderatorene angående advarsler/blokkering. Det er greit at alle skal få lov til skrive på KG, men til hvilken pris? KG tar målet av seg til å bli et av norges største forum, men en skulle tro at det å ta vare på miljøet og de nåværende brukerne også betydde noe. Endret 30. august 2006 av Pheps
Gjest Ninakanin Skrevet 30. august 2006 #29 Skrevet 30. august 2006 Håper VIRKELIG ikke de uregistrerte sitatene sees i sammenheng med meg som er sitert øverst!! :hår:
Gjest Ninakanin Skrevet 30. august 2006 #30 Skrevet 30. august 2006 Det var på grunn av spamboter. Det er programmer, ikke personer, som spyr ut reklame. ← Og jeg er klar over årsaken til hvorfor dataforumet ble stengt, poenget mitt var bare at hvis det kan sperres for gjester, så kan et nytt underforum også sperres for gjester
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #31 Skrevet 30. august 2006 Håper VIRKELIG ikke de uregistrerte sitatene sees i sammenheng med meg som er sitert øverst!! :hår: ← Nei, nei, nei... De er tatt fra andre tråder jeg har lest de siste dagene og er ikke ment som noen hentydning til NinaKanin. Jeg valgte å ta med dem for å vise hvor "problematisk" KG egentlig har blitt i det siste. Personlig gidder jeg nesten ikke skrive her inne lengre fordi det alltid er en eller annen liten idiot som må komme med oppgulp. Jeg tror at man kunne blitt kvitt en god del av disse uttalelsene ved å blokkere en ip-adresse eller to. samme gjest som over
Superlammet Skrevet 30. august 2006 #32 Skrevet 30. august 2006 hvorfor ikke? :klø: Det er jo en annen versjon av ditt eget forslag? ← Og jeg er klar over årsaken til hvorfor dataforumet ble stengt, poenget mitt var bare at hvis det kan sperres for gjester, så kan et nytt underforum også sperres for gjester ← Aha, du tenkte på underforumer av de forskjellige temaene? Jeg trodde du mente en helt egen gruppe som het "gjestefri" e.l.. Men daaaa er jeg med, og forslaget er slettes ikke dumt!
Festus Skrevet 30. august 2006 #33 Skrevet 30. august 2006 Jeg er administrator på et annet forum, og der har jeg muligheten til å sperre ip-adresser. Nå kan jo ip-adressen forandres noen ganger, men dersom en gjest er uforskammet, kan jeg sperre ip-adressen innlegget er skrevet fra. Kan bli en del jobb på et såpass stort forum som dette, men jeg regner med at det er fysisk mulig å gjøre. Det kan selvfølgelig føre til at en gjest som skriver fra en felles router (på jobb, bibliotek mv), gjør slik at den ip-adressen blir sperret for andre gjester som bruker samme router, men det løses kjapt med å registrere seg.. Jeg har brukt samme metode for registrerte brukere, dersom de skriver innlegg som helt klart er langt over grensene for forumet. Både brukernavnet og ip-adressen har da blitt sperret for en avtalt periode. Bare noen tanker!
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #34 Skrevet 30. august 2006 Jeg er administrator på et annet forum, og der har jeg muligheten til å sperre ip-adresser. Nå kan jo ip-adressen forandres noen ganger, men dersom en gjest er uforskammet, kan jeg sperre ip-adressen innlegget er skrevet fra. Kan bli en del jobb på et såpass stort forum som dette, men jeg regner med at det er fysisk mulig å gjøre. Det kan selvfølgelig føre til at en gjest som skriver fra en felles router (på jobb, bibliotek mv), gjør slik at den ip-adressen blir sperret for andre gjester som bruker samme router, men det løses kjapt med å registrere seg.. Jeg har brukt samme metode for registrerte brukere, dersom de skriver innlegg som helt klart er langt over grensene for forumet. Både brukernavnet og ip-adressen har da blitt sperret for en avtalt periode. Bare noen tanker! ← Det er det jeg og mener. De fleste har dynamisk ip som forandrer seg, men en som kommer inn hit for kun å lage kvalm gidder neppe å vente i opp til 2 døgn på at ip adressen skal endre seg. Sannsynligvis drar vedkommende over til et annet forum for å lage kvalm i stedet.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #35 Skrevet 30. august 2006 Nå har jeg vært borte fra forumet i noen få dager. Men bare på de dagene synes jeg at jeg har registrert at enkelte gjester er ute etter noen faste brukere. Det virker som om de gjør alt de kan for å jage de faste ut av forumet - sier jeg som selv er gjest. Det er helt utrolig hvordan enkelte tillater seg å oppføre seg Ja, jeg skriver selv som gjest, men beholder da vanlig normal folkeskikk for det. Vil bare si til dere gjester som forfølger enkelte brukere her: Skjerp dere, skaff dere en hobby eller noe annet konstruktivt å bruke tiden deres på. ← Jeg er selv gjest, men kan du være så snill å vise til elsempler her inne? Du kommer med en påstand uten å vise til noe.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #36 Skrevet 30. august 2006 Jeg er gjest og jeg har aldri vært i nærheten av å være så frekk og til tider uspiselig som f.eks Towelie. Mitt inntrykk er at det er flere registrerte brukere som slenger med kjeften enn uregistrerte. Noen har jo også sin egen "klubb" i ryggen som backer de opp selv om de går over grensen med usakligheter. Nei, gjestene er stort sett ok. Noen av dere faste er bare too much. Spesielt de av dere som gang på gang ødelegger tråder med intetsigende snikk-snakk. Intert så det holder og det er vel meningen å få frem også, kanskje? -Se vi er så på hjemmebane her inne at vi kan overta alle trådene vi vil.....ha-ha Dumt, for det er slike ting som får forumet til å miste troverdighet. Ikke en og annen sur kommentar fra en gjest.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2006 #37 Skrevet 30. august 2006 Morsom lesestoff Personlig virker det som om noen brukere tror det er umulig at det er flere personer som er uenige med dem. ← Ja, det var den beste tråden noen sinne inne på KG! :hoho: Dritbra! :klappe: Var det du som startet den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå