Gå til innhold

Gjester jager faste brukere.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært borte fra forumet i noen få dager. Men bare på de dagene synes jeg at jeg har registrert at enkelte gjester er ute etter noen faste brukere. Det virker som om de gjør alt de kan for å jage de faste ut av forumet - sier jeg som selv er gjest.

Det er helt utrolig hvordan enkelte tillater seg å oppføre seg :frustrert:

Ja, jeg skriver selv som gjest, men beholder da vanlig normal folkeskikk for det.

Vil bare si til dere gjester som forfølger enkelte brukere her: Skjerp dere, skaff dere en hobby eller noe annet konstruktivt å bruke tiden deres på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

:)

Det var alt jeg hadde å si om den saken :)

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Hadde egentlig tenkt å spørre gjest som skrev dette i en tråd 15.23 igår

"Les tråden litt bedre du Gamle Alex, så ser du at det mer er et mønster enn en sjelden hendelse at mor og far i denne familien forsover deg.

Hvis man forsover seg flere ganger i uka, så bør man gjøre noe med sovemønsteret sitt.

merkelig at andre må bruke tid på å forklare deg det folk skriver her inne. Skummer du bare over svarene for å svare i hytt og pine?"

Hva pokkerne er problemet ditt.

Nå har jeg hatt deg eller flere gjester på nakken i flere dager. Uansett hva jeg skriver så kommer du ( tror bare det er en gjest pga av skrivestil) med sure oppgulp.

Hvis jeg irriterer deg så jævlig ignorer meg eller hold kjeft.

Det er helt greit og være uenbig med meg , men bare spy ting ut og dra opp datteren min i tråder er lavmål.

Sånn- fyr løs

Skrevet
Hva pokkerne er problemet ditt.

Nå har jeg hatt deg eller flere gjester på nakken i flere dager. Uansett hva jeg skriver så kommer du ( tror bare det er en gjest pga av skrivestil) med sure oppgulp.

Hvis jeg irriterer deg så jævlig ignorer meg eller hold kjeft.

Det er helt greit og være uenbig med meg , men bare spy ting ut og dra opp datteren min i tråder er lavmål.

Sånn- fyr løs

Desverre tror jeg det er endel faste brukere som har en eller flere gjester etter seg om dagen.

De gjestene har ikke noe å bidra med i diskusjoner, annet enn å lage bråk å kvalme for andre.

Nå er det snakk om enkeltgjester siden de aller fleste fint klarer å oppføre seg som folk - selv som gjester.

Skrevet

Det er ikke bare gjester som jager faste brukere. Faste brukere spyr nå ut sin del av dritten.

Se feks på dette sitatet

Her er jeg faktisk enig med BrukerX  :sjokkert:

Hyggelig. Og utrolig relevant for den aktuelle saken.

Skrevet

Skjønte ikke hva som var så hårreisende med det sitatet der.

Skrevet
Det er ikke bare gjester som jager faste brukere. Faste brukere spyr nå ut sin del av dritten.

Se feks på dette sitatet

Faste brukere kan også spy ut av seg endel dritt. Men det er lettere for en gjest å forfølge en fast bruker enn omvendt, og det er det en eller flere gjester som benytter seg av om dagen.

Unødvendig mener nå jeg.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ikke jeg heller. Det er da mange her jeg ofte er uenig med, likevel hender det at jeg er enig med dem i ting.

Skrevet

Må også si meg enig der. Hva var hårreisende der :ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det er jo bare en ukonstruktiv og usaklig kommentar blant en rekke andre som jeg også har observert ikke bare i Alex' sine tråder. Antar at det er den/de samme som står bak alle, for det er samme holdning i alle de kommentarene jeg har reagert på personlig.

Jeg opplever ikke denne formen for drittslenging, men jeg må ærlig si at min interesse for dette forumet synker i takt med at slike kommentarer øker.

Det er synd å si det ettersom det er er mange fornuftige og saklige gjester her inne, men jeg føler på meg at hvis forumet skal overleve som et godt forum må det vurderes om det skal sperres for gjesteinnlegg.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Se feks på dette sitatet

Den kommentaren var fra meg til Brunhilde, og tro meg den skjønte hun.

Den var ikke spydig , men vi er nesten aldri enige

Gjest Ninakanin
Skrevet

Vel, når man er innlogget, fast bruker så ser det ut til at de fleste har en litt høyere terskel for hva de skriver i innleggene sine.. Ting har en tendens til å holde seg innenfor tema, selv om man er sterkt uenig i enten debattens poeng eller andre brukeres generelle mening. Man kan være spydig, frekk og uhøflig til de grader i hete diskusjoner, men da er også terskelen for å si "unnskyld" litt...hva skal vi si, lettere å nå?

Det oser en slags feighet over usaklige, personlige angrep fra utloggede brukere og gjester. Jeg tror det er feigheten som provoserer de angrepne, ikke nødvendigvis at det oppstår kritikk i seg selv!

Skrevet

Jeg har også opplevd noen hissige gjester i det siste, men skal ta litt av skylden selv. Jeg er nokså lett å fyre opp :ler:

Skrevet

Dette er internett, og alle kan bli forfulgt av en som ikke liker dine meninger. Så det gjelder å lære seg triksene, kjenne igjen mønsteret og ikke fore trollene. Kommer det en kommentar som er off topic, og mer på deg som person, så tjener du mer på å drite i å kommentere den. Jeg har sett flere som har fått slike kommentarer enn de som føler seg forfulgt, men jeg tror resten er litt flinkere til å ikke bry seg om slike svar.

Og så hjelper det heller ikke at man ser spøkelser på høylys dag, og tror at alle gjester som er uenige er ute etter deg. Det trigger bare "drama queen"-allergien til folk, og da får du enda flere etter deg.

Gjest Gamle Alex
Skrevet (endret)
Dette er internett, og alle kan bli forfulgt av en som ikke liker dine meninger. Så det gjelder å lære seg triksene, kjenne igjen mønsteret og ikke fore trollene. Kommer det en kommentar som er off topic, og mer på deg som person, så tjener du mer på å drite i å kommentere den. Jeg har sett flere som har fått slike kommentarer enn de som føler seg forfulgt, men jeg tror resten er litt flinkere til å ikke bry seg om slike svar.

Og så hjelper det heller ikke at man ser spøkelser på høylys dag, og tror at alle gjester som er uenige er ute etter deg. Det trigger bare "drama queen"-allergien til folk, og da får du enda flere etter deg.

Joda - ser det, men når det er uansett hvilken tråd det gjelder og det kommer sånne ugulp, går man tilslutt lei av og ignorere.

Og barna mine burde de holde seg for gode til å drasse inn.

Er kalr over at det er er flere enn meg som har problemet. skulle bare gjerne likt å vist hva jeg har gjort denne brukerne siden h*n helt klart har et nedlatende syn om meg

Som sagt -hver gjerne uenig men hold igjen usaklige oppgulp

Endret av Gamle Alex
Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg husker en periode hvor jeg var skikkelig flink å ignorere tullinger som bare var ute etter å få kaninen hissig for det er så morsomt, men som brått sluttet da jeg laget en tråd om den der ekle reklamen om han så får diarè når han skal på date. Alt jeg skrev var at den var skikkelig ekkel og at jeg hatet den og den ødela dagen min, la den inne på snikk-snakk der den hørte hjemme og allting!

Et av de første innleggene var fra en gjest som sa at JEG var noe som ødela folk sine dager osv osv!

:overrasket:

:ler:

Det var da jeg kjente begeret rant over og laget tråder jeg har blitt sitert på de siste dagene ( "kan jeg få egen moderator" blant annet...).

Men hallo.

Er det rart man blir sprø og ustabil når DET er responsen når man bare er ute etter å snikksnakke og kose seg og følger kardemommeloven til punkt og prikke?! :overrasket:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg skjønner at det er irriterende, men tror ikke det blir bedre av at folk klager over det. Rapporter hvis det er noe dere mener er fullstendig langt over streken eller rett og slett overse.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Jeg skjønner at det er irriterende, men tror ikke det blir bedre av at folk klager over det. Rapporter hvis det er noe dere mener er fullstendig langt over streken eller rett og slett overse.

:Nikke:

Jepp, jeg smalt med dørene her inne noen dager, var skikkelig fornærma. Og så ble det rapportering for alle penga etterpå :)

Skrevet

Jeg har merka meg at noen gjester følger Evelina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...