Gå til innhold

Spiller dere Sudoku?

Anbefalte innlegg

Gjest aishwarya
Skrevet (endret)

slettet

Endret av aishwarya
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps. De eneste jeg har problemer med er de med vanskelighetsgraden "hjerterå" i Dagens Næringsliv.

Skrevet

Litt opp og ned. Før løste jeg alle jeg kom over, men nå bare av og til. Morsomt er det da :)

Spesielt når man får hull på de vanskelige...

Skrevet

jepp, og det har ikke noe med at jeg er kløpper på tallgreier, for det er jeg ikke.

(du får sudoku med bokstaver også, så sliter du med tall, så løs de med bokstaver så ser du at det ikke har noe med tallene i seg selv å gjøre ;) )

bruker det som tidsfordriv når jeg venter på buss eller skal møte noen, siden jeg alltid er tidlig ute.

også bruker jeg det som avkobling på kvelden før jeg legger meg, prøver å løse ihvertfall en oppgave som siste jeg gjør før jeg legger meg.

da får jeg alle tanker vekk fra dagens hurlumhei + at jeg innbiller meg at jeg får stimulert hjernen litt når jeg løser slike ting jevnlig.

og det går enklere når jeg løser dem jevnlig, da går de vanskelige også som smurt.

Skrevet

Jeg hadde dilla på det en stund til jeg oppdaget Kakuro. Etter det ble Sudoku litt kjedelig og jeg gadd ikke kjøpe bladene lenger. Dessverre er det mye færre Kakuro blad/bøker å få tak i enn Sudoku.

Gjest Catwoman
Skrevet

Løser sudoku sånn en sjelden gang... men synes fort det blir kjedelig. Kryssord er mer min greie.

Gjest BagLady
Skrevet

Fint tidsfordriv, løste opptil flere sudokubøker da jeg var innlagt på sykehus f.eks. Noen ganger går alt som en lek, andre ganger får jeg ikke til noen ting, men etterhvert får jeg stort sett løst de fleste. Jeg løser med penn :sjarmor:

Skrevet

Jeg løser med penn :sjarmor:

det gjør jeg og, helt klart!

blyant og viskelær er for feigiser. :ler:

Skrevet
det gjør jeg og, helt klart!

blyant og viskelær er for feigiser.  :ler:

Jeg har penn med viskelær jeg :ler:

Løser litt innimellom - men er ikke helt hektet.

Greit å kunne pusle med når man venter, reiser el. akkurat som kryssord.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg strittet imot lenge, som jeg gjør med de fleste diller, men ble fristet til å prøve på en skrekkelig kjedelig konferanse hvor sidemannen løste SuDoku. Ble ikke uventet hekta, og synes det er genialt tidsfordriv enten jeg sitter på t-banen eller ammer. Har SuDoku på mobilen - veldig praktisk.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Ville sikkert skjønt det om jeg satt meg inn i det, men har ikke giddet det.

Gjest Elfrida
Skrevet

Nei, jeg foretrekker å lese hvis jeg trenger noe å fordrive tida med. Ev. kryssord hvis man er på regnfull hyttetur.

Skrevet

Ja, og dessverre har jeg oppdaget Sudoku på nettet...

Skrevet

Ja, det hender. Synes det kan være gøy, og det er ikke vanskelig å forstå.

Skrevet

Jeg løste litt Sudoku i begynnelsen, men bevaremegvel, det er jo bare de samme tallene om og om igjen. Helt meningsløst å holde på med i det lange løp. I kryssord er det i alle fall nye ord hver gang, en god del mer lærerikt. Jeg har kuttet Sudoku fullstendig. Lett å bli hektet på og sløse vekk tid på, så det er helt over og ut...

Skrevet

Har løyst nokre få, og kunne nok finna på å gjera det igjen dersom eg ikkje hadde anna passande tidsfordriv. Men svarte nei, rett og slett fordi eg synest det er kjedeleg. Ein klarer jo å løysa alle, bare ein brukar lang nok tid, og tenker langt nok fram i tid! Og då blir det liksom ikkje så utfordrande, bare kjedeleg tidsfordriv.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg hadde skikkelig dilla på sudoku tidligere. Nå blir det til at jeg løser litt innimellom. Det er fin hjernetrim, spesielt de vanskelige.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hva man skal gjøre eller noe, så nei. Kommer nok aldri til å begynne med det heller

Skrevet

Stemte NEI:)

Digget Sudoku i starten, men har gått lei. Føler ikke at tiden strekker til, selv om det var godt å lukke ørene og tenke på noe helt annet, enn barnestell og husvask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...