Gå til innhold

Åpenhet om seksualitet

Veslejenta

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med å snakke med kjæresten min om sex, men hvis en tredje person (for eksempel ei god venninne) spør meg om mitt seksualliv så klarer jeg ikke å svare. Det er en sperre inne i meg som sier at dette har ingen andre noe med enn meg selv.

Det er det samme når det gjelder diskusjonsforum. Selv om jeg kan være forholdsvis anonym så klarer jeg ikke å dele mine erfaringer angående seksualitet med andre.

Jeg har ikke noe problem med å lytte til andre hvis de føler for å fortelle ting.

Er bare overraska over hvor mange som er tøffe nok til å være åpne om sine erfaringer på dette forumet. Jeg er dessverre ikke en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kanskje litt for åpen innimellom, jeg... iallefall fått en del kommentarer på det. Jeg svarer på det som blir spurt om... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke åpen om dette til venninner og andre.

Synes at det er litt dårlig gjort mot sambo å diskutere sexlivet vårt med andre.

Gir nok ikke mange opplysninger her inne heller.

Dette er noe som bare er vårt og som vi ikke trenger å dele med andre synes jeg.

IRL synes jeg at det er litt "slitsomt" å høre detaljer om andres sexliv også. Her inne er det liksom ikke så farlig ettersom jeg ikke kjenner noen personlig og kan hoppe over innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslejenta, nei jeg tror de fleste er som deg. Skjuler sitt egentlige rette vesen. Ikke rart det er så "idyllisk" her da =)

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Folk er forskjellige vet du, du bestemmer jo selv hva du vil dele med andre og hva du vil holde for deg selv.

Ditt privatliv er ditt privatliv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje også litt for åpen når det gjelder å snakke om sex, men det er fordi jeg synes det er et interessant emne å snakke om :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...