Gå til innhold

Herre... Jeg gifter meg den 2. september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok!?

Spørsmålet er enkelt:

Hva må jeg IKKE glemme?????????????????

Det har vert så masse som har gått IKKE på skinner den siste uken, og det kan forstyrre konsentrasjonen min:(

Hjelp meg da alle dere bruder:)

På forhånd TUSSSSSSSSSSSSSSSSSEN takk!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

det er en fin "hva glemte du"-tråd her inne på bryllup, les gjennom den du :)

og puuuuuuuuuuust rolig inn og ut, alt går bra!! :hoppe:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Ja, det går helt sikkert kjempefint! Håper du får en super dag!!

En ting jeg ville anbefalt deg (godt mulig dette står i andre tråder, men de har jeg ikke lest) er vedrørende bildene. Vi giftet oss for noen uker siden, og har nå fått inn alle bildene. Det ser ut som om, dessverre, det ikke er tatt noe særlig bilder av gjestene og våre familier. Av de bildene vi sitter på fra gjester og fotografer, er 99% av brudeparet. Det finnes ett par bilder av min far og meg da han "ga meg bort", men ingen av meg med min mor, familie eller søsken. Det samme gjelder min mann og hans familie. Av et bryllupet på 16 timer finnes det praktisk talt ingen bilder av familie og gjester, og det synes vi er utrolig synd.

Skrevet

HUSK KAFFE!!!!

OG HUSK Å NYT DENNE UKEN OG SLAPP LITT AV FØR DEN STORE DAGE!!!

Kos dere og kyss litt ekstra...

Skrevet

Ang. bilder - legg engangskameraer rundt på bordene eller andre steder og be gjestene ta bilder av hverandre. Toastmaster kan nevne det - noen ordentlige bilder og noen morsomme!!!

Skrevet
Ang. bilder - legg engangskameraer rundt på bordene eller andre steder og be gjestene ta bilder av hverandre. Toastmaster kan nevne det - noen ordentlige bilder og noen morsomme!!!

Eller bare be om å få kopiere venners bilder.. De fleste har jo digitalkamera, så det er veldig greit. Mye bedre kvalitet enn engangs.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Eller bare be om å få kopiere venners bilder.. De fleste har jo digitalkamera, så det er veldig greit. Mye bedre kvalitet enn engangs.

Vi har fått kopiert alle gjestenes bilder, men de har stort sett bare tatt av oss. Vet ikke hvorfor, men de har tydeligvis ikke vært interessert i å ta bilder av folk de ikke kjenner, og har heller ikke fått andre til å ta bilde av seg selv. Det er skikkelig trist!

Skrevet

Vi spurte en av gjestene (hobbyfotograf) om hun hadde lyst til å ta bilder under middagen og festen. Hun syntes det var kjempegøy, og vi tok masse flotte bilder!

Spurte ander om å ha litt aketra ansvar for bilder i kirken, utenfor, under velkomsten og under nachspielet.

På denne måten har vi fått flotte bilder av alle gjestene og fra hele arrangementet! Anbefales!

Skrevet (endret)

åååå- takk alle sammen!

Jeg har ikke handlet inn engangskameraer, men vi har stor minnebrikke på vårt kamera(1000 bilder med stor oppløsning), og skal be noen om å ta masse bilder av gjestene og alle i kirken og under middagen, dansen.

jeg er kjempenervøs, og med stor familie er det hele tiden mange som krever min oppmerksomhet slik at jehg ikke får gjort alt det som jeg MÅ gjøre

ARRRRRRRG!!!!

Men nå er det nok.

I morgen skal vi pynte lokalet, og innlosjere alle som kommer i morgen kveld- vi har veldig stort hus, så det er mange som skal overnatte her.

MEN på fredag kl 1700, da drar min forlover og jeg på hotell til lørdag, og da skal vi bare slappe av og kose oss....

Gleder meg!

Koz til dere alle:)

Endret av Smiley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...