Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg skjønte ikke hvorfor det var sprayet så mye blåmaling på trær og hekker i gaten vår....Det gikk opp for meg i går. Det har brutt ut pærebrann i nabolaget. I går ble vi innvadert av en gjeng med motorsag og round up, og hekkene ble lagt flat.. Nå har jeg sett en del hager og hus som jeg aldri har sett før. Jeg er så glad for at jeg har bøkehekk... De er ikke i faresonen. Det forsvant et ganske stort tre fra hagen min, men det ble faktisk en forbedring... Nå får jeg håpe at de får kontroll på sykdommen, for det er et trist syn å se hvordan det har gått ut over enkelte..
Gjest Fruktfat Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 oju, det har jeg aldri hørt om! pærebrann, hva er det? går det på nåletrær? råtner de eller?
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 oju, det har jeg aldri hørt om! pærebrann, hva er det? går det på nåletrær? råtner de eller? ← Nåletrærene står enda. Her er en artikkel om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå