Gå til innhold

Jakter på et tørkestativ i tre trekkspill

Anbefalte innlegg

Gjest Tørkestativ jakter
Skrevet

Hei,

Har et tørkestativ som ligner på dette;

http://www.treklover.no/grafikk/grafikk_pr...re_bilder/7.gif

Nå er det begynt å bli litt gammelt, er det noen som vet om steder som selger slike stativ.. Eller lignende.. (I oslo og omegn)

Vil ikke ha trådstativ det lager jo bretter i klærne..

:)

Tørkestativmannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arg, skulle gitt deg min. Teite tørkestativ kan gi avfarging på hvitt tøy

Skrevet

Hei du. De tørkestativene er jo mye mer plassbesparende enn de med vinger. Vet de hadde et likt det du hadde bilde av, bare i plast på Skeidar. Da jeg var der solgte de akkurat det siste (I stavanger da...) men bare spør og forklart, så kan de sikkert bestille ett. Lykke til :)

Skrevet
Hei du. De tørkestativene er jo mye mer plassbesparende enn de med vinger. Vet de hadde et likt det du hadde bilde av, bare i plast på Skeidar. Da jeg var der solgte de akkurat det siste (I stavanger da...) men bare spør og forklart, så kan de sikkert bestille ett. Lykke til :)

Plassbesparende og plassbesparende.. De tar mye mer plass når de ikke er i bruk.

Skrevet
Plassbesparende og plassbesparende.. De tar mye mer plass når de ikke er i bruk.

Nei det gjør de da ikke? Det vi har slår vi sammen så det blir så smalt og greit så, noe tykkere en en tråstadiv er det, men det er ikke mye akkurat.

Jeg synes de er geniale til småting, litt mindre praktisk til to vasker med badehåndkler desverre. :forvirret:

Skrevet

Her jeg bor (østlandsområdet) har Jernia tørkestativ som er akkurat likt det du la ut link om! :)

Skrevet

Besøkte noen som hadde et sånt et, i går, og jeg må si at det er en type tørkestativ med særpreg og personlighet: Det var godt brukt, slarkete, knirkete, og rett som det var gikk det ut av de små sporene nederst, klappet rett og slett sammen. Sikkert på tide for dem også å se seg om etter et nytt et. :klappe:

Skrevet

Ja, jeg fant mitt på Stensbak på Strømmen Storsenter for halvannet år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...