Gå til innhold

Og hva er det ekleste du har gjort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Kommer ikke på noe akkurat nå,men her skal det bli gøy å følge med ;)

Gjest Cosette
Skrevet

Kom på en ting jeg gjorde mens jeg delte leilighet med en kamerat for mange år siden... Huff,

I stedet for å legge mitt brukte, -og blodige bind i søpla, hadde jeg glemt det ved siden av vasken - av alle steder... Ler etterpå, men var ikke morsomt der og da. Spesielt siden det ikke var jeg som fant det senere.. :sjenert:

:ler:

Skrevet

Bind er en greie, ja... :rodme:

... og brukte truser... :sjenert:

Gjest Catwoman
Skrevet

Har sikkert gjort flere ekle ting... men det jeg kommer på først sånn i farta var da jeg spydde utover terrassen på et utested... :rodme:

Der og da var jeg (heldigvis) for full og dårlig til å bli flau, tenkte mest på senga igrunn. La ikke merke til hvor mange det var som fikk det med seg engang. :sjenert:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det har hendt at jeg har sluppet en fjert i nærheten av ham. Jeg har spydd mens han har vært hjemme (på badet dog, mens han har vært i stuen).

Skrevet

Vi hadde ikke vært sammen så lenge, og jeg ble plutselig veldig kvalm og syk. Spydde mer eller mindre rett oppå han, og utover senga. Ikke så veldig sjarmerende nei..

Skrevet

Mange :kvalm: -historier her ja. Her er en til:

Spydde i fanget på en fyr som satt ved siden av meg på nattbussen. :rodme: Det verste er at han spurte etter nummeret mitt før han gikk av, for han ville gjerne treffe meg igjen. :overrasket:

Skrevet

En til :kvalm:-historie.... Etter middag kjente jeg at jeg ble veldig urven. Sånn influensadårlig. Gikk å la meg i senga og sovna momentant. Våkna etter ca 1 time ved at jeg var rååådårlig. Klarte jo seffers IKKE rekke toalettet så da rolfa jeg utover soveromsgulvet, ganggulvet, dogulvet OG toalettet...akk ja... :sjenert:

Og hvem måtte vaske det opp? Joo, min kjære!!

Det var litt uggent å tenke på i ettertid ja... :forvirret:

Skrevet

Husker en episode som ligger mange år tilbake.

Jeg hadde vært i byen og skulle hente bilen på parkeringshuset. Et sånt et som har "åpne vegger" og nok av luft. Jeg måtte slippe en promp og gjorde så det. Ingen i nærheten. Hmm. Kom faktisk litt mer enn jeg trodde. La en plastpose i førersete og kjørte hjem. Jeg klarte å se det humoristiske i det, men ikke kjæresten. Han ble dritsur fordi jeg fortalte det senere som en artig historie. Snakk om å ta seg selv høytidelig.

Skrevet
Jeg måtte slippe en promp og gjorde så det. Ingen i nærheten. Hmm. Kom faktisk litt mer enn jeg trodde. La en plastpose i førersete og kjørte hjem.

Litt mer? Så du måtte legge en plastpose i setet?

:ler::overrasket:

Skrevet

For nesten to år siden hadde meg og eksen en romantisk tur til utkanten av byen. Satt og koste oss og hadde det kjempefint. På vei tilbake kom jeg på at jeg ikke hadde spist den dagen, og spydde rett foran han utover den fine hvite snøen :Hehe:

En annen ting en annen eks synes var ekkelt;

Jeg hadde mensen, men han måtte ha sex. Jeg gikk med på det til slutt, og vi begynte, før han plutselig la seg over på siden med et "Hm.".

Jeg spurte om det var noe galt, og han sa at det luktet skitten jernfitte av meg, og nektet å røre! :overrasket: Det var virkelig en selvtillitsboost den gangen :ler:

Skrevet

Vi hadde bare vært sammen i to måneder og hadde vært på fest. Jeg var ikke kjempefull da vi la oss, hadde vært forsiktig med alkoholen siden jeg skulle tidlig opp og på seminar dagen etter.

Jeg skulle hentes av noen andre om morran, og hadde glemt igjen mobilen min i veska til venninna mi fordi kjæresten bare plutselig MÅTTE hjem fra festen. Våkner av at det tuter utenfor, jeg har dårlig tid, og blir plutselig veldig kvalm. Løper på do, og da kommer det...i begge ender samtidig. Prioriterer å sette rompa på do, og spyr i vasken. VELDIG spyr i vasken. Og jeg måtte jo bare reise - hadde ingen bil selv, og de står ute og venter. Så jeg løper ned trappa og sender en melding til kjæresten om at "Beklager at det ser ut som det gjør på badet ditt...jeg skal vaske når jeg kommer hjem.."

Var flau hele dagen, og da jeg kom tilbake hadde han selvfølgelig vasket bort alt sammen.

Stakkars kjæresten..

Gjest Gjest_La Guapa_*
Skrevet
Husker en episode som ligger mange år tilbake.

Jeg hadde vært i byen og skulle hente bilen på parkeringshuset. Et sånt et som har "åpne vegger" og nok av luft. Jeg måtte slippe en promp og gjorde så det. Ingen i nærheten. Hmm. Kom faktisk litt mer enn jeg trodde. La en plastpose i førersete og kjørte hjem. Jeg klarte å se det humoristiske i det, men ikke kjæresten. Han ble dritsur fordi jeg fortalte det senere som en artig historie. Snakk om å ta seg selv høytidelig.

:overrasket::overrasket::legrine::legrine::legrine::legrine:

Gjest Fruktfat
Skrevet
Jeg hadde vært i byen og skulle hente bilen på parkeringshuset. Et sånt et som har "åpne vegger" og nok av luft. Jeg måtte slippe en promp og gjorde så det. Ingen i nærheten. Hmm. Kom faktisk litt mer enn jeg trodde. La en plastpose i førersete og kjørte hjem.

å fy fader :hoho:

jeg har også en spyhistorie -vel, mange-, bl.a en gang jeg hadde drukket litt for mye vin og vi var på vei hjem. jeg måtte spy og fylte en bærepose, sambo vrengte inn til sida og løp ut av bilen, var så vidt han klarte å holde seg...

Skrevet

Har ikke akkurat en spyhistorie, men nesten:

Hadde med meg et ONS hjem, og fyren var så kosete og kontaktsøkende at jeg hadde fått mer enn nok tidlig på morgenen, fikk ikke sove et sekund fordi han måtte være borti meg hele tida og kose og slikt.

Fant ut at det var veldig slemt å be ham gå hjem klokka sju om morgenen, og han var ikke så mottakelig for diverse hint jeg hadde gitt ham, så da fikk jeg en annen ide: Jeg sto opp, gikk på badet (som er vegg i vegg med soverommet) og faket spylyder! Etter en stund gikk jeg inn på soverommet og sa at jeg var så dårlig at det var nok best at han gikk.

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...