Gå til innhold

Voss water

Krista83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skal du med voss-vann? Er det spesielt bra?

Hvis dette vannet tappes i voss, kan du vel henvende seg til tapperiet?

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Voss Water er sossevann som hollywood-bermen drikker. Det er ikke noe spesielt bedre en annen type vann, bare dyrere.

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voss Water er sossevann som hollywood-bermen drikker. Det er ikke noe spesielt bedre en annen type vann, bare dyrere.

Det at det lagres på flaske gjør også at den innehar en dårligere kvalitete- etter det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden? Du bor i Norge! Vannet vi har her er supert. Nei, dette vann-styret er ti lå le av.

Kjøper ikke Imsdal engang; vannet i springen er faktidk bedre....

Tror folk ser for mye teve/livsstildmagasiner

It ain`t cool, and it ain`t trendy, dear. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voss vann blir produsert på Iveland, det er det samme som Ivelandsvann, men vet ikke om de har sluttet å selge det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at de fleste "svarer" på helt andre ting enn det trådstarter spør om. Tror ikke hennes poeng er om vannet i springen er godt eller ei, heller ikke om hvilket flaskevann som smaker vondt.

Derfor:

Voss får du kjøpt på Jacobs i Oslo. Ring dem, så får du nok kjøpt vannet dersom du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kule flasker, da. En del bruker dem som karafler senere, og i så fall er det jo en rimelig karaffel i det minste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har en voss-flaske, og den brukes som karaffel. Funker fint til den bruken. Samboeren min kjøpte vannet da han var i USA, sa det smakte som vanlig vann fra springen her i Norge.

Hvor du får tak i Voss i Norge vet jeg ikke, men prøv på Ultra og sånne butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk karaffel jeg vil ha den til. Skal prøve på Ultra...

Bryr meg faktisk ikke om hva vannet smaker, og jeg drikker mest vann fra springen.

Takk til dere som ga relevante svar :)

Endret av Krista83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan høre med noen restauranter om de har det, og kan få kjøpe ei flaske eller to? Event. ring de som lager det, finn på en morsom historie for å få tak i noen flasker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noe om dette på tv her om dagen og så vidt jeg husker sa de at de bare solgte vannet i en butikk i Norge og den lå i Oslo (fikk ikke med meg navnet dessverre, men det var sikkert en av de som ble nevnt over her). Så tror nok ikke ultra kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noe om dette på tv her om dagen og så vidt jeg husker sa de at de bare solgte vannet i en butikk i Norge og den lå i Oslo (fikk ikke med meg navnet dessverre, men det var sikkert en av de som ble nevnt over her). Så tror nok ikke ultra kan hjelpe deg.

Jeg vet i allefall at det selges på CC-Vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mea Culpa

Tror de selger Voss hos Charles & De i Sandnes. Mener jeg så en flaske sist jeg var innom.

www.charlesogde.no

Endret av Mea Culpa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca hvor i oslo ligger disse butikkene som selger vannet?? Jeg e også bare ute etter flasken. Men skal til oslo om ei ukes tid så lurte bare på om det er i sentrum og evt ca hvor?? Og hva heter forretningene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mea Culpa

Voss har jo valgt en strategi hvor det er kun utvalgte steder som får selge deres vann. Jacobs på Holtet selger Voss over disk. I tillegg vet jeg at 34 Restaurant & Bar på toppen av Oslo Plaza selger Voss også til de som vil ha med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...