Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 hei.. noen som vet hvor man kan bestille vålerenga (vif) sengesett? hilsen laika
:-) anna Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Vålerenga sjappa. Det er for øvrig veldig bra kvalitet!! Stesønnen min har hatt sitt i sikkert 7 - 8 år, og det er like fint!!
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Vålerenga sjappa. Det er for øvrig veldig bra kvalitet!! Stesønnen min har hatt sitt i sikkert 7 - 8 år, og det er like fint!! ← nå har jeg leta gjennom vif sjappa og kan ikke finne det..... kan du hjelpe meg mer nøyaktig? klem
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Sjappa har et mye større utvalg enn det som ligger på www.sjappa.net De hadde et kjempestort lagersalg forrige uke (da ikke i butikken vel og merke) da de er i ferd med å bytte til ny leverandør... Antar at du ikke bor i Oslo siden du kun har lett på internett.. Ta en telefon da vel, og hør om de kan sende deg det pr postoppkrav.. :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå