monja Skrevet 10. januar 2003 #1 Skrevet 10. januar 2003 Jeg lurer på om jeg skal bestille kjolen min istedet for å få den sydd, men nå begynner jeg å stresse litt da. Hvor lang tid tok det fra dere bestilte kjoler til de kom fram? Denne kommer fra USA den da. Og hva er størrelsen 48 - 50 og 52 i amerikanske mål? Noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #2 Skrevet 10. januar 2003 Jeg kan ikke skjønne hvorfor det er så om å gjøre å kjøpe kjole i USA ????? Jeg fikk sydd min i Norge, og jeg ble kjempefornøyd.
monja Skrevet 10. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2003 Drømmekjolen vet du.....kan få sydd den i Norge, men de kan ikke kopiere den 100% :x
RoadQueen Skrevet 10. januar 2003 #4 Skrevet 10. januar 2003 Jeg bestilte kjolen min fra USA i slutten av oktober. Jeg brukte kjolefirmaets sizechart - regnet om fra tommer til metriske mål og bestilte kjolen i forhåpentligvis rett størrelse i hht tabellen og mine egne omhyggelig målte mål. Størrelsene varierer fra firma til firma fant jeg ut - tabellene var ihvertfall ikke like. Kjolen var egentlig gått ut av produksjon men den hyggelige damen fikk til en restordre. Den skal være klar til forsendelse i slutten av Januar - så da er det bare å vente i åndeløs spenning på postmannen. Kjolen og frakten kommer på noe i underkant av 3000 kroner, i tillegg kommer moms og toll.
Nitha Skrevet 10. januar 2003 #5 Skrevet 10. januar 2003 Leveringstiden varierer ut fra flere faktorer, som hvilket selskap/måten selgeren sender med, tollen, og lignende. Men hvis pakken sendes med fly skal det ikke behøve å ta mange dager, i alle fall ikke over to uker. En pakke ble sendt i Ohio USA på onsdag og var i postkassa hos meg på lørdag! Nitha
xeyes Skrevet 10. januar 2003 #6 Skrevet 10. januar 2003 Du kan og be om express shipping.. Tar max 2 dager og koster ca 200 dollar. Husk at hos noen designere syr de kjolen på bestilling. F.eks hos maggie sottero tar det ca 16 uker. Lykketil! xeyes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå