Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Hei! Er det noen der ute som kan gi meg en enkel og kjapp måte å lage "grytekonsistens" av fiskesupper som basis, ala Bergensk fiskesuppe eller Lofoten fiskesuppe. Det er nemlig slik at det ikke (i hvertfall i mine nærbutikker) finnes noen fiskegryte-poser, bare fiskesupper og den blir litt tynn og kjedelig når jeg for eksempel legger til litt mer fisk og grønnsaker. På forhånd takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Enkel gryte 1 boks hummersuppe eller fiskesuppe 1 dl fløte 1 pose dypfryst grønnsakblanding 600 g seifilet, i porsjonsstykker 1 ½ ts salt ½ ts pepper 1 knivsodd kajennepepper 2 ss hakket dill
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Enkel gryte 1 boks hummersuppe eller fiskesuppe 1 dl fløte 1 pose dypfryst grønnsakblanding 600 g seifilet, i porsjonsstykker 1 ½ ts salt ½ ts pepper 1 knivsodd kajennepepper 2 ss hakket dill
Arkana Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Bruk mindre væske enn det som står på posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå