Gå til innhold

parkeringsbot.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag var vi i en by vi aldri hadde vært i før og parkerte langs en gate hvor det stod flere biler. Vi så etter om det var noen parkerings automat, men så ingen.

Da vi kom tilbake hadde vi (og alle de andre bilene) fått en parkerings bot, det var ikke lov å parkere langs den gata. Det stod et skilt laaaaaaangt ned i gata, det var ikke synlig fra der hvor vi stod!!!! :overrasket: Er det virkelig lov å gi bot da, når det er så dårlig skilta?

Vi ringte inn til politikontoret, men de sa at når det stod et skilt i begynnelsen av gata, så gjaldt det for hele gata..... Men jeg synes nå de burde sette opp flere skilt på lange gater!!!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok skuffe deg med at et skilt gjelder fra der det står og frem til neste hjørne dersom det ikke står et skilt som opphever det. Det blir jo da et problem på lange kvartal eller dersom du kommer den andre veien og krysser gaten for å parkere.

Men det kan jo ikke skade å skrive en klage hvor du fremstår litt naiv og sier at det er første gangen du er der, du handlet i god tro siden det sto mange andre biler der og du kikket rundt deg for å se at det var lovlig.

Hilsen Lille meg

Skrevet
I dag var vi i en by vi aldri hadde vært i før og parkerte langs en gate hvor det stod flere biler. Vi så etter om det var noen parkerings automat, men så ingen.

Da vi kom tilbake hadde vi (og alle de andre bilene) fått en parkerings bot, det var ikke lov å parkere langs den gata. Det stod et skilt laaaaaaangt ned i gata, det var ikke synlig fra der hvor vi stod!!!! :overrasket:  Er det virkelig lov å gi bot da, når det er så dårlig skilta?

Vi ringte inn til politikontoret, men de sa at når det stod et skilt i begynnelsen av gata, så gjaldt det for hele gata..... Men jeg synes nå de burde sette opp flere skilt på lange gater!!!! :sur:

leser du ike skilter når du kjører inn i en gate?

Skrevet
leser du ike skilter når du kjører inn i en gate?

Jo jeg leser skilter, men skilte stod i helt andre enden av gaten. Det stod ikke skilt fra den kanten jeg kom ifra.. Så ikke skiltet før vi kjørte ut fra gaten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...