Gjest Gjest_latte_* Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 har dere noen gode ideer hva jeg skal lage til lunch når min forhåpentligvis fremtidige svigermor kommer innom på besøk....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Kjøp en pose italiensk brødmix, lag foccaciabrød, del opp i firkanter som du deler på midten. Smør gode sandwicher med ost, skinke, salat og tomat, eller ridderost, spekeskinke, tomat og avocado, eller begge deler, eller noe annet godt. Gjem brødmixposen godt før hun kommer
Leanne Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 forhør deg litt med kjæresten din om hva slags mat din svigermor spiser... selv har jeg svigerforeldre som spiser potet, brunsaus og en eller annen form for kjøtt til middag hver dag. De spiser kun "gammeldags mat" og vil ikke smake på nye retter som taco, lasagne osv... Nå gjelder jo dette en lunch da, men alikevel... Kanskje kjøpe noen halv stekte bagetter, fylle noen med ost/skinke, roastbiff og potetsalat, eller en hjemmelaget kyllingsalat. Kyllingsalat: grillet kylling i biter mais paprika purre rød løk stekt sopp bland like deler med majones og rømme. Bland i. Tilsett evt. litt salt/ pepper. Kjempe godt!
Gjest Gjest_latte_* Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 takker så meget....joda, svigermor er av den gode gamle sorten med god heimlaget mat... Disse rettene ser jo veldig gode ut, så jeg får se hva jeg velger til slutt...må jo prøve å imponere henne litt...
Arkana Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 En god pai? Selv er jeg f.eks. veldig glad i den som det er oppskrift på i ukemenyen i magasinet.
latte Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 En god pai? Selv er jeg f.eks. veldig glad i den som det er oppskrift på i ukemenyen i magasinet. ← ..mmm, pai hørtes også godt ut, ..men jeg er ikke helt med ang magasinet...hvor finner jeg oppskriften
Arkana Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 ..mmm, pai hørtes også godt ut, ..men jeg er ikke helt med ang magasinet...hvor finner jeg oppskriften ← Her finner du ukemenyen.
Mini_me Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 hva med en god kylling salat og varme rundstykker....?
latte Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Takk sååå mye til dere alle...nå skal jeg suse og handle...jeg velger kyllingsalaten og rundstykker..... wish me luck...
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde gått for en pai med salat og godt brød til. Quiche pleier å være en favoritt hos den litt eldre garde. Very Victoria i i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå