Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg bare forstår ikke hvorfor man ikke kan se på dette som et kriminalitetsproblem i stedet for et innvandrerproblem, selv om det er en del innvandrere som er kriminelle.

:klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart hvordan enkelte automatisk kaller deg rasist når du opner for å kritisere den politikk og praksis som i dag føres spesielt for enkelte innvandrerkategorier, og den hjelpeløshet politiet for eksempel rapporterer om - eller trygdekontorer landet over, sosialkontor og arbeidskontor, for ikke å snakke om alle bekymringer barnevern og helsestasjoner rapporterer om i samme slengen.. Skal tro om alle er rasister?? Jeg mener - er det virkelig noen som tror det?

Jeg skjønner godt at lovlydige reagerer jeg på at de "tar seg til rette" når de er så heldige å få hjelp her... Da snakker jeg om tvangsekteskap, kjønnslemlestelse, misbruk av kvinner med "loven sin" som begrunnelse osv osv - burde det ikke være rimelig å si at de på linje med deg og meg burde klare å tilpasse seg vårt stort sett fredelige samfunn på tross av det de har rømt fra (for de som virkelig har rømt og ikke kjøpt seg hit)

Jeg er også negativ til norkse kriminelle bare så det er sagt - men jeg kjenner ikke til norske ungdommer som danner slike kriminelle miljøer der de presser egne landsmenn for beskyttelsespenger for eksempel, eller der de truer norske jenter til å kle seg på en spesiell måte, ei heller driver de vel å braker sammen til stadigher i digre gateslagsmål...

Det er vel ikke mulig å være rasist bare fordi man erkjenner at det er forskjeller som er meget tydelige og at de forskjellene ofte gir et negativt inntrykk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...