Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går konstant rundt med en klump i halsen. Er det normalt? :klø: tenkte det kanskje var en bivirkning av kvalmen, men nå tror jeg at kvalmen kommer pga denne klumpen :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboern min hadde en sånn klump som han ble kvalm av før han ble forkjøla nylig. Nå er selvsagt ikke han gravid, da, men kanskje du har en betennelse?

Skrevet

Kanskje det ja :)

Rart det der, man tror liksom at alle "vondter" kommer av at man er gravid plutselig, men selvfølgelig kan man jo bli "vanlig" syk også...

*lage te*

Skrevet

Jeg har vært kvalm i hele svangerskapet, er nå i uke 31, og jeg har vært plaget av en sånn "klump" jeg også. Jeg tror faktisk det er kvalmen som gjør at maten på en måte kommer opp i halsen. Eller det kjennes i hvert fall sånn ut. Jeg har snakket med lege om det og alt i halsen er i orden. Har faktisk lest om noen andre på nett som har hatt det på samme måte. Vi får håpe det gir seg, og at du slipper å ha kvalmen/klumpen så lenge som meg.

Skrevet
Jeg tror faktisk det er kvalmen som gjør at maten på en måte kommer opp i halsen. Eller det kjennes i hvert fall sånn ut. J

Kjennes sånn ut her også. Har du hatt det sånn lenge? Er faktisk mer plagsomt enn selve kvalmen det her. :forvirret: skal til legen neste uke, kan spørre da hvis det ikke har gitt seg.

Enda verre er det at jeg ikke får i meg alt jeg skal av vitaminer, tunga er helt hvit :overrasket: men jeg klarer ikke svelge kapsler + piller når den klumpen er der :tristbla:

Skrevet
Kjennes sånn ut her også. Har du hatt det sånn lenge? Er faktisk mer plagsomt enn selve kvalmen det her. :forvirret: skal til legen neste uke, kan spørre da hvis det ikke har gitt seg.

Jeg hadde det ikke helt i begynnelsen, jeg ble kvalm i uke 8. Så det vil vel si at klumpen kom et par uker etter det tenker jeg. Det er veldig plagsomt, og for min del blir det verre utover kvelden, etter jeg har spist middag, og den er på en måte mindre fremtredende før jeg har spist om morgenen til tross for at kvalmen er der.

Spør legen din, det er jo best å være på den sikre siden, men forhåpentligvis er dette et problem som enten forsvinner når kvalmen forsvinner, eller når babyene våre har funnet veien ut i verden. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...