Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg blir stalket av brukere på kvinneguiden. Flere ganger har noen gjenkjent skrivemåten min. Noen blunker vitende og ymter om at de vet hvem jeg er. Jeg er visst jævla lett å kjenne igjen. Mange vet mitt gamle brukernavn, men de aldri sier hvilket. Mange vet jeg er en utlogget bruker. Det ironiske? Jeg har aldri vært en registrert bruker
Lilith Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg vet hvor du bor - og hvor i magen din leveren befinner seg *spøk! spøk! ikke slett meg, det var bare en spøk!*
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 (endret) Jeg ser deg. Du er skjult gjest. Endret 29. august 2006 av Slaskepott
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Jeg blir stalket av brukere på kvinneguiden. Flere ganger har noen gjenkjent skrivemåten min. Noen blunker vitende og ymter om at de vet hvem jeg er. Jeg er visst jævla lett å kjenne igjen. Mange vet mitt gamle brukernavn, men de aldri sier hvilket. Mange vet jeg er en utlogget bruker. Det ironiske? Jeg har aldri vært en registrert bruker ← Du juger! Det er jeg som er alt det der. Hører du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå