Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Etter å ha trålet hele byen gjennom, gir jeg meg over og spør her. I hva slags butikk får man kjøpt kortlommebok? Heter det i det hele tatt kortlommebok? Slike av metall man har kort i. Eneste plassen jeg vet det selges er på "ting", men den butikken finnes ikke her. Har så lyst på en, men vet ikke hvor jeg skal se. Finner de ikke i veskebutikker, som med vanlige lommebøker. Tenkte kanskje gullsmed, men så er jeg ikke ute etter en ilagt gull og diamanter, bare en helt enkel og grei en til en grei pris. Noen som vet?
Gjest Lea Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Jeg har kjøpt min kortholder i en veskebutikk, men de finnes også i diverse "ting og tang"-butikker, bokhandel og flere andre steder. De som selger vanlige lommebøker bør vel ha noe sånt? Hvis ikke kan du jo prøve å finne noe på nettet. Søk etter kortholder, så får du opp en del treff.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Kortmappe er det jeg kjenner det som! Får kjøpt det overalt!! Men kan jo være lurt å lete der de selger lommebøker...
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Takk for svar Har sett gjennom hele byens utvalg av veskebutikker og bokhandlere uten hell, og ting og tang butikker er det ikke så mye av. Men kanskje jeg kan spore opp en clas ohlson. Ellers får jeg vente til jeg skal hjem til "storbyen" hvor jeg vet de har det. Ser alltid kortholdere overalt når jeg ikke leter, men ikke nå
Grace Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Jack & Jones har... Har fått menge via jobben jeg..
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Så sånne på en gullsmed igår. De hadde 4 forskjellige typer, bare den ene som var belagt med "gull og diamanter". De kostet fra 98;- til 198;-. Lykke til med letingen!
Gjest Gjest_Frosken_* Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Jeg kjenner det som kortholder, og de har det i veskebutikker (ved kassa som oftest), gullsmeder, duppeditt-butikker, brandstadt osv
Svart Katt Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Jeg så til og med et par på Lidl her om dagen.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 Takk for mange svar og tips Nå skal jeg finne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå