Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Drainpipes, tights, minikjørt, og bukser med ekstremt høyt/lavt liv er ikke noe som passer alle. Det må føles deprimerende å ikke kunne gå med ting som er mote fordi man ikke er en x-small. De av min venner som kaller denne moten stygg, fæl osv er som regel ganske kraftige. Er dette muligens for å trøste seg selv, fordi man rett og slett ikke kler disse klærne? Trist at moten skal være sånn
Gjest Gjest1 Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Min søster er lav og noe stor, og hun kler da bukser med høyt liv og drainpipes. Bootcut får hun derimot til å se lavere og bredere ut. Høyt liv gjør at hun ser lengre ut i bena.
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Nå er jo ikke "moten" en bestemt ting, man kan godt være moteriktig uten å gå med drainpipes. Hvis noen syns en motegreie er stygg, kan det være fordi vedkommende ikke har kropp til å kle det selv, eller det kan være fordi de rett og slett ikke syns noen er fine med det
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Først litt o/t: Er drainpipes slike tights uten føtter? Syntes de ser så rare ut Er med andre ord ingen blind moteslave, men det går fint an å kle seg "tidsriktig" og rett så pent for det? Nå til dags er mote så mye forskjellig at det skal mye til å kle seg helt på trynet. Hva med å bare styre unna den moten man ikke kler og heller omfange det man liker og ser bra ut i? Det finnes nok noe fint og moteriktig til folk i alle størrelser og fasonger, bare man tør å prøve seg fram
Gjest Gjest1 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Først litt o/t: Er drainpipes slike tights uten føtter? Syntes de ser så rare ut Er med andre ord ingen blind moteslave, men det går fint an å kle seg "tidsriktig" og rett så pent for det? Nå til dags er mote så mye forskjellig at det skal mye til å kle seg helt på trynet. Hva med å bare styre unna den moten man ikke kler og heller omfange det man liker og ser bra ut i? Det finnes nok noe fint og moteriktig til folk i alle størrelser og fasonger, bare man tør å prøve seg fram ← Drainpipes er jeans som er smale hele veien, også nederst. Når jeg tar på mine kjennes det ut som en tights ned over leggene. Søsteren min får ikke tak i drainpipes pga størrelsen sin, men hun har kjøpt så smale som mulig med rette ben. Jeg synes drainpipes er fint til pensko og støvletter, men har jeg på sneakers eller Converse bruker jeg bukser med litt bootcut
Gjest Tanita Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Det har alltid vært slik at moten ikke kler alle. At de ikke kler de fyldige, men også av og til motsatt at den ikke kler slanke.
maxifula Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 mote er jo det DU går med. hvis du liker noe, er det mote. FOR DEG! (litt off topic der:p) men ja...Jeg er ikke spinkel og tynn, heller litt fyldig. Jeg går KUN i drainpipes, og gjorde det før det ble in. Så for meg har det ingenting med saken å gjøre at det er på mote nå. Men for å svare på spm ditt så finnes det sikkert mange som ikke liker det fordi det minner dem om noe de "ikke kan gå med". Noe jeg synes er tull og fjas. Gå med det du har lyst til!
Sahara Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Jeg vil si en stor del av moten er å finne sin egen stil! Ikke bare være en copy cat til f.eks. Kate Moss eller noen andre.
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Drainpipes, tights, minikjørt, og bukser med ekstremt høyt/lavt liv er ikke noe som passer alle. Det må føles deprimerende å ikke kunne gå med ting som er mote fordi man ikke er en x-small. ← Det er slik at en får lyst å kutte seg i pulsåra. Selv er jeg størrelse S, altfor stor. (men synes det ser like grønnjævlig ut)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå