Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:frustrert::frustrert: nå er jeg dritt lei. :frustrert:

jeg å kjærestn min(som er jææææævlig sjalu)

har 2 dommer på seg når det gjelst en eks av meg som har tatt litt på meg.

men saken er den at nå for 20 min siden hadde vi besøk av en kompis av typen min.når de skal dra går kjæresten min på do å kompissen tar hånden på m*sa mi....jeg har på meg skjørt...og truse men dette har skjedd flere ganger.

på en fest for et par måneder siden holdt han meg igjen når jeg kom ut fra et bad...

jeg tørr ikke si noe til fredrik for han kommer til å drepe han, .....

men dette orker jeg ikke.

han er en ganske god kompis....

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Det at han er kåt (jmf overskriften) er vel ikke hans største problem... Ingen har rett til å holde deg igjen, ingen har rett til å tafse på deg uten at du vil. Du kan ikke tie med dette. Jeg vet ikke hvordan du skal håndtere temperamentet til kjæresten din... sorry...

Skrevet
:frustrert:  :frustrert: nå er jeg dritt lei. :frustrert:

jeg å kjærestn min(som er jææææævlig sjalu)

har 2 dommer på seg når det gjelst en eks av meg som har tatt litt på meg.

men saken er den at nå for 20 min siden hadde vi besøk av en kompis av typen min.når de skal dra går kjæresten min på do å kompissen tar hånden på m*sa mi....jeg har på meg skjørt...og truse men dette har skjedd flere ganger.

på en fest for et par måneder siden holdt han meg igjen når jeg kom ut fra et bad...

jeg tørr ikke si noe til fredrik for han kommer til å drepe han, .....

men dette orker jeg ikke.

han er en ganske god kompis....

av kjærestn min

Skrevet
av kjærestn min

Nei. Heller ikke god kompis av kjæresten din.

Skrevet

Sett deg i respekt, jente! Ikke la guttene ta på deg. Ikke rart de gjør det når du tydeligvis bare lar det skje... :lol:

Skrevet

Jenta mi, du har ti fingre, ikke sant? bruk dem til noe fornuftig. neste gang tar du skikkelig ballegrep, klem godt, vri LITT, nok til at han lager rare grimaser og lager rare lyder og så smiler du ditt mest blendende søte smil, mens du på tro og ære lover ham at neste gang han klår på deg, viser du hvor sterk du faktisk er....

Skrevet
Jenta mi, du har ti fingre, ikke sant? bruk dem til noe fornuftig. neste gang tar du skikkelig ballegrep, klem godt, vri LITT, nok til at han lager rare grimaser og lager rare lyder og så smiler du ditt mest blendende søte smil, mens du på tro og ære lover ham at neste gang han klår på deg, viser du hvor sterk du faktisk er....

:sjarmor:

Det er sant som de sier ovenfor her:

Han er ingen god kompis, hverken av deg eller kjæresten din.

Jeg er ikke sikker på hvor god kjæresten din er heller, som er voldsdømt to ganger (sjøl om det visstnok var for å forsvare deg).

Jeg tror du må begynne å passe på deg sjøl jeg.

Skrevet

:tommelsmil:

Skrevet

For å være ærlig virker dere som litt av en gjeng alle sammen.

Skrevet

Enig, Derrier. hsm og Fredrik virker da helt mongo! Hun for å bli antastet og han for å være på toalettet.

I alle dager? Det er jo kun han klåfingrede tullingen som er litt av en gjeng her.

Skrevet
Enig, Derrier. hsm og Fredrik virker da helt mongo! Hun for å bli antastet og han for å være på toalettet.

I alle dager? Det er jo kun han klåfingrede tullingen som er litt av en gjeng her.

Hun er sammen med en fyr som har to dommer på seg fordi eksen tok på henne. Ærlig talt. Det kan hun godta?

Jeg ser for meg hjernedød bimbo sammen med en boler. Null sympati for whitetrash-folk.

Skrevet

Ah, jeg så ikke det. Jeg har ei venninne som er sammen med en Fredrik, så du skjønner greia, sikkert :-) Kunne vært henne, men tror ikke det nå.

White trash er da mennesker, de og?

Skrevet
Ah, jeg så ikke det. Jeg har ei venninne som er sammen med en Fredrik, så du skjønner greia, sikkert :-) Kunne vært henne, men tror ikke det nå.

White trash er da mennesker, de og?

White trash er mennesker ja, men som det heter: "si meg hvem du omgås og jeg skal si deg hvem du er". Jeg tror det er rom for mye her. ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Ta saken i egne hender - enten ved å gjøre slik noen andre skrev over, eller ved å gi ham en skikkelig lusing og fortelle ham aggressivt at du ikke godtar den type oppførsel.

Uansett kan jeg ikke si at jeg ville synes så veldig synd på ham hvis han fikk en god omgang juling av kjæresten din.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg tenker:

-Hva slags mann er kjæresten din som har to, TO, voldsdommer på seg?

-Hva slags mann er kompisen til kjæresten din som beføler deg?

-Hva slags kvinne er du som ikke klabber til ham umiddelbart, SAMT har opplevd dette før i den grad at det provoserer typen din nok til å få, ja nettopp, TO voldsdommer på seg?

Det tenker jeg.

Svarene har jeg ikke ennå.

Skrevet (endret)
White trash er mennesker ja, men som det heter: "si meg hvem du omgås og jeg skal si deg hvem du er". Jeg tror det er rom for mye her. ;)

En heeel masse :)

Endret av Søt
Skrevet

Jeg ser for meg hjernedød bimbo sammen med en boler. Null sympati for whitetrash-folk.

Hva vet vel vi om bakgrunnen for hennes livssituasjon. Imidlertid bør vi bidra til å støtte henne på at "vennen" ikke bare kan tafse henne på musa når det passer han.

Et sted må man starte :).

Den Gale Professor

Skrevet (endret)
Hva vet vel vi om bakgrunnen for hennes livssituasjon. Imidlertid bør vi bidra til å støtte henne på at "vennen" ikke bare kan tafse henne på musa når det passer han.

Et sted må man starte :).

Den Gale Professor

Vi vet ingenting - bare at hun har større problemer med tafsing enn med vold.

Endret av Derrier
Skrevet

Nei her er det faktisk ikke bare de kåte mannfolkene det er noe galt med, men faktisk deg også trådstarter. Jeg sier ikke at du har gjort noe veldig feil i så måte, men som enkelte andre sier her inne så lager du problemer for deg selv. Lar du først noen slippe unna med slike ting en gang, ja da kommer de garantert tilbake om de merker at de kan komme unna med dette.

Spiller ikke noe rolle om de vet at typen din er sykt sjalu og villig til å drepe, som kjent så tenker mange menn med lille hodet så lenge den rette sinnstemning er til stede, KÅTSKAPEN. Klart at jeg kan forstå ditt dilemma da typen din tydeligvis ikke er riktig klok, men jeg hadde sagt det til ham, etter at du hadde sagt fra til hans utrolige dårlige kompis om hva som kom til å skje.

Problemet ditt er at denne kompisen din sikkert kan komme til å lekke denne informasjonen til venner eller kanskje til og med typen din, og da er det med ett du som er den store stygge ulven som lot dette skje. Når han er av den riktige sjalu typen kan det faktisk hende at han ba kompisen sjekke deg, hvem vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...