Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer aa proeve meg paa disse produktene, og lurer paa om noen kan hjelpe meg i produktjungelen?

Litt om min hud. Jeg har til dels toerr overhud, fet underhud, og faar lett kviser paa hakeparti, nese og mellom oeyne. Er det ikke slik da at jeg maa ha mye fuktighet og liiittt fett?

Hva kan passe for meg da?

Venter i spenning paa svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MD Formulations er produkter som normaliserer tilstanden i huden din. De brukes i kombinasjon med f eks Decleor eller andre gode hudpleieprodukter. MD Formulations er kjempefine mot urenheter, komedoner(sorte prikker) osv. Kan anbefale deg Facial Lotion som passer til alle hudtyper, spesielt for normal hud, blandingshud, samt acne med tørr overhud. Ta 4-5 dråper og påfør i et tynt lag på ansiktet (IKKE øyelokkene!) og påfør så en dagkrem tilpasset din hudtype over - Decleor, Matis el. lign. Lykke til.

Skrevet

MD Formulation har flere produkter. Lestei en annen tråd at man ikke skulle bruke mange av produktene sammen... Illuminating serum, eller facial lotion.. kab man bruke de sammen, eller skal de brukes hver for seg? og bør man bruke facial cleaner fra MD Formulation?

Skrevet

den er ok., men jeg leste i et innlegg at man skulle være orsiktigmed å bruke flere av de produktene sammen. hvem produkter da? kan man bruke facial lotion og illuminating serumsammen , eller skal de brukes hver for seg? noen som vet?

Skrevet

Du skal aldri bruke Facial Cream og Facial Lotion samtidig oppå hverandre. Kun det ene produktet som er best for din hudtype, brukes under en dag - / nattkrem.

Renseprodukter fra MD Forumlations kan brukes i tillegg, men alene er den ikke nok for å gi gode resultater på hudproblemene.

På uren hud må du ikke kombinere med produkter med komedogene kremer over, f eks produkter med mineral/parafinoljer, da dette tetter porene og gir acne.

Vit-A-plus Illuminating Serum er et produkt mot brune pigmenteringer og er ment for voksen solskadet hud. Dette produktet kan du bruke over Facial Lotion som forsterkning til Facial Lotion. Men jeg anbefaler deg å ha brukt et vanlig MD- produkt i minst 3 uker før. Dette for å tilvenne huden, den trenger gradvis tilvenning. Vit-a-plus illuminating serum kan du tilvenne deg med å bruke først en gang hver 3. dag, så hver 2. dag, deretter hver kveld opptil maksimum 2 ganger per dag.

Ved bruk av Vit-a-plus illuminating serum, må du alltid bruke solklrem med faktor 15 eller over på dagtid (f eks MD Formulations Total Protector SPF 30).

Skrevet (endret)
beautybridge.com

colorfulsprinkles.com

skriver disse ned verdien hvis man kjøper for over 200 kr??

hvis ikke er ESD et alternativ for trådstarter. de skrev iallefall ned verdien før

Endret av LadyInRed
Skrevet
beautybridge.com

colorfulsprinkles.com

Ikke glem skinstore.com! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...