Gå til innhold

gifteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi.

Skal gifte meg og ønsker å kjøpe nye ringer ,hva ligger prisen sånn ca. på for gifteringer? Lurer på å smelte om noe gammalt gull og også forlovelsesringene,eller er de dumt å ta de? Noen som har forslag til sider med fine ringer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger vel på fra en 3000 for de enkelste og oppover.

Jeg synes de har mye fint på oleaas.no, du kan jo ta en titt der. ;)

Skrevet

:) Det koster vel fra tretusen og opp op opp... Jeg har en del favoritter inne på gifteringen.no. Titt på den siden der du,der er det mange fine.

Kos Bire

Skrevet

Hvis du finner noen på tilbud, så kan du jo kanskje få dem til 2000-2500. Ellers koster de jo gjerne fra 3000 og oppover, som andre nevner her.

Men hvis dere har forlovelsesringer, hvorfor skal dere ikke bruke dem som gifteringer?

Vi gjorde det, men vi hadde også brukt mye tid på å finne de perfekte ringene før vi forlovet oss.

(Og ingen av oss ønsket å gjøre den jobben om igjen, for det var vanskelig! Dessuten tror jeg ikke jeg kan bli så forelsket i noen ring igjen! :) )

Skrevet

Vi betalte 1800 for våre ringer, og det var ikke på salg. De er helt enkle i hvitt gull.

Skrevet

Vu brukte vel rundt 3000 for våre. Enkle i gult gull med litt mønster på siden. Dette er forlovelsesringene våre, vi kommer til å bruke de som gifteringer også. Eneste er at jeg har veldig lyst til å sette inn en diamant i min før vi gifter oss.

Men du får de i alle prisklasser. Har et vennepar som har brukt 17 000 på sine ringer...

Skrevet

Vi bestilte våre fra usa på nett (fikk tilsendt plastikringer for å prøve størrelsen først)

Vi er kjempegodt fornøyd med våre.. Koster mindre enn i Norge.. Så vi fikk oss "drømmeringene" våre for under 3000 norske.. Og de er flottere enn de "beste" vi fant i Norge (som kostet over 6000 for de to ringene)

Ellers er jeg enig med dem som ikke skjønner poenget med både forlovelsesringer og gifteringer. Vi valgte bare gifteringer.

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Ja okei, jeg innrømmer det... jeg er Ebay dama..... Har kjøpt det meste der, tom ringene. Fikk dem hjem i går, og er råfornøyd. 2 stk i titan med tre steiner i hver ring, alt i alt med toll og frakt ble de ca 800,-.... De er kjempespesielle... Skal få laget nye til 5 års bryllupsdag da vi ikke fant drømmeringene her hjemme og det begynner å bli dårlig tid.... :)

Skrevet

Jeg vil bare gi et tips i denne tråden: Husk at gifteringen skal du ha på deg hver eneste dag i resten av ditt liv (får vi virkelig håpe i alle fall!!!) Legg heller på en tusenlapp ekstra for å få en ring du virkelig liker enn å ta en på salg eller en billigere variant for å spare akkurat der og da. Slik tenker i alle fall jeg :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ja nå har vi levert inn forlovelsesringene + noe annet gull , da kom de ringene vi valgte på 4500kr . Ikke så billig, uten gull hadde de komt på nesten 11000 . Men de var veldig fine da

Gjest Gjest_scroup_*
Skrevet

:klem: spørs om du skal ha med eller uten diamanter.

jeg selv har hvit og gult gull ring med 8 diamanter rundt.nå er jeg så heldig og ha en mann som er gullsmed og har laget våre.

men du får jo ringer i alle prisklasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...