Gå til innhold

Hvordan finne kjæreste?

Sukkersøta

Anbefalte innlegg

:forvirret:

Er 25 år jente...vært singel i JA 4 år...helt sant....dette er nok pga en del personlige prob. som jeg sliter med og har slitt med. Tviler på at det har noe med utseende mitt å gjøre.

Flyttet til en ny by, storby såda. Hvordan treffer jeg noen??

Har lyst på kjæreste...lenge siden jeg har kjent det..... :sjenert:

Tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Norwegian Blue

Beste måte å finne noe er å slutte å lete! Det funger i alle fall på nøkler. ;)

Men seriøst, kanskje hvis du slutter å tenke på det, så kommer drømmemannen å finner deg?

Når det gjelder å treffe folk når man flytter til nytt sted.. Man møter folk gjennom jobb, skole, meld deg inn i idrettslag ol, felles venner, naboer. Blir du kjent med en, blir du fort kjent med flere hvis du blir med på ting. Også er det lurt å ha et stamsted; ikke sånn kun danse/skjekke plass, kanskje mer studentkro, pub eller lignende, med quizkveld, bokkveld og fotballkveld i uka, i tillegg til dansing og drikking i helgene. Trenger ikke gå der hver dag/helg, men sånn at du blir du et kjent fjes, og guttene vet hvor de kan finne deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, kanskje hvis du slutter å tenke på det, så kommer drømmemannen å finner deg?

Når det gjelder å treffe folk når man flytter til nytt sted.. Man møter folk gjennom jobb, skole, meld deg inn i idrettslag ol, felles venner, naboer. Blir du kjent med en, blir du fort kjent med flere hvis du blir med på ting. Også er det lurt å ha et stamsted; ikke sånn kun danse/skjekke plass, kanskje mer studentkro, pub eller lignende, med quizkveld, bokkveld og fotballkveld i uka, i tillegg til dansing og drikking i helgene. Trenger ikke gå der hver dag/helg, men sånn at du blir du et kjent fjes, og guttene vet hvor de kan finne deg. ;)

Takk for svar.

Det du skrev med at en ikke må lete da dukker han opp. Har tross alt vært singel i år og ikke lett etter drømmetypen, men han har ikke dukket opp.

Tror nok en må ofre litt...kanskje få fingeren ut( sitter langt inne den nå)

Men jeg føler meg jo totalt uerfaren nå...det er jo såååå lenge siden.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte drømmefyren på nett. Jeg er ikke særlig innadvent, så det å bli kjent med masse folk virket litt usannsynlig, selv om jeg startet på NTNU og der er det jo nok av studenter på min alder. Alikevel fant jeg kjæresten på en sjekkeside og vi har vært sammen siden (2,5 år).

jeg hadde ikke sluttet å lete, selv om det er et godt tips å ikke stresse sånn. Ikke rett person til å si det jeg da men,... stresser for alt og ingenting. Du finner han nok snart tenker jeg, ny by er nye muligheter, noen legger garantert merke til deg, da er det viktig at du vet hva du vil ha også :) tenk litt over det i mellomtiden, så når han kommer så vet du hva du vil ha, ikke nøy deg med noen som bare likner fordi han tilfeldigvis kom først.

Lykke til og håper han kommer snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funka for meg... ;)

Har du ingen venner, kanskje de kan hjelpe deg? Jeg traff min på fest hos ei vennine.

Ellers kjenner jeg flere som MissEscada som har truffet hverandre på nett. Verdt et forsøk ;)

Ellers må du bare ut og treffe folk... Er aldri godt å vite hvor drømmemannen dukker opp, jeg hadde omtrent gitt opp når jeg snublet over min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...