Gjest sola Skrevet 10. januar 2003 #1 Del Skrevet 10. januar 2003 hei er det noen som har gått interiørskolen via NKI eller et annet sted? hvordan var utdannelsen; hvor mye koster den og er det gode jobb muligheter etterpå? sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 12. januar 2003 #2 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei :D Har ikke tatt NKI's Interiørskole, men vurderer det jeg også. Det koster 15710 kr, i tillegg kommer tegneutstyr. Studiet er normert til 1 1/2 år som deltidsstudium. Det jeg lurer på er kvaliteten på denne typen fjernundervisning. Noen som vet?? Er det på samme nivå som vanlig undervisning eller hva?? Og hvordan blir det sett på i arbeidslivet å komme med en eller annen grad fra NKI?? En annen ting jeg lurer på er jobbmuligheter for en interiørkonsulent i Norge. Er det noe å satse på, eller vil det være bortkastet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #3 Del Skrevet 14. januar 2003 dette er et veldig spennende fag men du har mye mer igjen for å ta interiør faget på vgs nivå, du kan eventuelt søke gjennom voksenoppløring. dette er omtrent samme pensum men koster jo mye mye mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #4 Del Skrevet 14. januar 2003 http://skolenettet3.ls.no/dok/lp/interi.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå