Gjest splæsj Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Er det noen sider via nettet hvor jeg kan sende fax, selv om jeg ikke har faxmaskin selv?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Hva er vitsen med det? Har du ikke e-posten til personen du skal sende til?
Gjest splæsj Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Kjære Slange, jeg vil sende en fax, ikke mail.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Men kjære Pax-Fax. Det er jo ingen som gjør det i 2006, så sant man ikke skal sende en underskrift og ikke har scanner.
Gjest splæsj Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Kjære Slange-Pange. Det er dessverre slik, at mange bruker kun fax og ikke har mail, tro det eller ei. Og jeg har ikke lyst til å kjøpe en faxmaskin, mener å ha hørt at det går an å faxe fra nettet. Håper at jeg har tilfredstilt din nysjerrighet.
Heart Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Dette firmaet har en mail-til-faks-tjeneste som burde gjøre susen.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Håper at jeg har tilfredstilt din nysjerrighet. ← Ja, det gikk for meg. Hils dem fra meg og si at dem er rare, rare mennesker. Jeg har forøvrig en Commondore 64 på loftet hvis de skulle være interessert?
Gjest splæsj Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Ja, det gikk for meg. Ja, da har jeg jo gjort noe nyttig i dag.
Amanlis Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Hils dem fra meg og si at dem er rare, rare mennesker. Jeg har forøvrig en Commondore 64 på loftet hvis de skulle være interessert? ← Jeg også. Selges rimelig, med kasettspiller og spill.
Gjest splæsj Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 (endret) Pøh, jeg tviholder på min. Jeg har store planer om å tjene meg rik på den! Eller kanskje oldebarna mine vil blir rike på den. Samme med alle de tiøringene som jeg gravde ned ved et tre da jeg var liten. Hm, lurer på når de blir verdifulle? :klø: Endret 30. august 2006 av Pax
Amanlis Skrevet 30. august 2006 #12 Skrevet 30. august 2006 Pøh, jeg tviholder på min. Jeg har store planer om å tjene meg rik på den! Eller kanskje oldebarna mine vil blir rike på den. Samme med alle de tiøringene som jeg gravde ned ved et tre da jeg var liten. Hm, lurer på når de blir verdifulle? :klø: ← Det blir nok ikke i vår tid, men du nevner oldebarna dine, og et par generasjoner etter dem, så kanskje vi nærmer oss...
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #14 Skrevet 9. september 2006 Da kan sikkert mod "Druscilla" fortelle meg hvilke kriterier man "rydder" etter. Kommer med dette spørsmålet etter som jeg ser mitt innlegg slettet? Et innlegg jeg mente var på sin plass etter det som er skrevet "oppover" i denne tråden. Virkelig på sin plass, for å opprettholde et minstekrav til normal høflighet /respekt og seriøsitet, på forumet.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #15 Skrevet 9. september 2006 Etter vanlig skikk og bruk, tar vi opp slike ting der det hører hjemme og ikke kaprer andres tråder: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=222909
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #16 Skrevet 9. september 2006 Etter vanlig skikk og bruk, tar vi opp slike ting der det hører hjemme og ikke kaprer andres tråder: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=222909 ← Helt greit. Jeg avslutter da. Vi har nok totalt forskjellig syn på denne "ryddingen" og hva/hvem som burde ryddes i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå