Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Her bruker vi KG for alt det er verdt, hehe! Lurer på om det er noen som kan anbefale en medisinsk ordbok? Har kikket på diverse, men vil gjerne høre hva de som har litt mer kjennskap til det mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) "Medisinsk ordbok" utgitt av kunnskapsforlaget er kjempebra!!! 6. utgave. Har vært borti mange gjennom studietia, men ingen slår denne. Endret 29. august 2006 av Lamadama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 Eller Norsk medisinsk ordbok, ugitt av Samlaget, vil jeg heller si. 7. utgåva må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Takk for svar begge to! Bergensand: Er det Øyri som er "forfatteren" bak den ordboka? I så fall er det en ordbok jeg har hørt mye bra om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Øyri sin er hvertfall den som anbefales på HiB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. august 2006 #6 Del Skrevet 29. august 2006 Øyri sin er hvertfall den som anbefales på HiB. ← Jepp Jeg må sjekke ut hva Clue er for noe, men det er jo greit å ha en bok for hånda når man ikke har internett tilgjengelig. En annen ting jeg lurer på, er om man trenger å kjøpe den fullstendige utgaven, eller om det holder med lommeutgaven når man går på sykepleie? Jeg er jo så glad i bøker at jeg ender vel opp med å kjøpe den stooore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 29. august 2006 #7 Del Skrevet 29. august 2006 Bergensand: Er det Øyri som er "forfatteren" bak den ordboka? ← Ja, det er det. Jeg er veldig fornøyd med den, aldri opplevd ikke å finne det jeg leter etter. Nynorsken kan være en utfordring, men går du på HiB så har du vel Fred I. Kvam, og han mener det bare er enda et argument for å kjøpe boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. august 2006 #8 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, det er det. Jeg er veldig fornøyd med den, aldri opplevd ikke å finne det jeg leter etter. Nynorsken kan være en utfordring, men går du på HiB så har du vel Fred I. Kvam, og han mener det bare er enda et argument for å kjøpe boka ← Hehe, det stemmer! :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå