Gå til innhold

Medisinsk ordbok

Gjest Frk. Grønn

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn

Her bruker vi KG for alt det er verdt, hehe! ;)

Lurer på om det er noen som kan anbefale en medisinsk ordbok? Har kikket på diverse, men vil gjerne høre hva de som har litt mer kjennskap til det mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Medisinsk ordbok" utgitt av kunnskapsforlaget er kjempebra!!! 6. utgave. :tommel:

Har vært borti mange gjennom studietia, men ingen slår denne. :)

Endret av Lamadama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Takk for svar begge to!

Bergensand: Er det Øyri som er "forfatteren" bak den ordboka? I så fall er det en ordbok jeg har hørt mye bra om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Øyri sin er hvertfall den som anbefales på HiB.

Jepp :)

Jeg må sjekke ut hva Clue er for noe, men det er jo greit å ha en bok for hånda når man ikke har internett tilgjengelig.

En annen ting jeg lurer på, er om man trenger å kjøpe den fullstendige utgaven, eller om det holder med lommeutgaven når man går på sykepleie? Jeg er jo så glad i bøker at jeg ender vel opp med å kjøpe den stooore :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergensand: Er det Øyri som er "forfatteren" bak den ordboka?

Ja, det er det. Jeg er veldig fornøyd med den, aldri opplevd ikke å finne det jeg leter etter. Nynorsken kan være en utfordring, men går du på HiB så har du vel Fred I. Kvam, og han mener det bare er enda et argument for å kjøpe boka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Ja, det er det. Jeg er veldig fornøyd med den, aldri opplevd ikke å finne det jeg leter etter. Nynorsken kan være en utfordring, men går du på HiB så har du vel Fred I. Kvam, og han mener det bare er enda et argument for å kjøpe boka  ;)

Hehe, det stemmer! :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...