Gjest sola Skrevet 10. januar 2003 #1 Skrevet 10. januar 2003 hei :D man kan lese om så maaange forskjellige symptomer som mange har før dem tester to blå, og har skjønt at dette er veldig individuelt.. men interessant å vite : hvilke symptomer hadde DU før du testet to blå og hvor tidlig testet du? :D sola :D som blir litt i surr over alle mulige symtomer hun leser om :-?
Lucky! Skrevet 10. januar 2003 #2 Skrevet 10. januar 2003 Hei! Har akkurat testet to blå(på mandag) og det jeg kjente før jeg visste det var typisk mensplager: mensmurringer(når jeg tenker etter begynte det tidligere enn det gjør når jeg venter mens) og ømme bryster(verre enn vanlig). Jeg testet dagen før forventet mens. Leverte da en urinprøve. Koz..
Lille Emma Skrevet 10. januar 2003 #3 Skrevet 10. januar 2003 Jeg hadde også mensmurringer, og var sikker på at mensen skulle komme når som helst-men det gjorde den ikke Ellers så hadde jeg veldig vondt i brystene.
*trulte* Skrevet 11. januar 2003 #4 Skrevet 11. januar 2003 Hei Jeg hadde veldig vondt i brystene som symtom, og at humøret mitt ble forandret. 5 uker i dag
Gjest marilyn Skrevet 11. januar 2003 #5 Skrevet 11. januar 2003 jeg kjennte ingen verdens ting jeg.... Men jeg fikk aldri noe pms, og det har jeg alltid 3-4 dager før mensen kommer. så samme dag som mensen skulle vært der testet jeg to blå. (det er bare 2 uker siden nå ) På nyttårsaften skulle jeg på fest og tok rsfu test for de vises det på 5 dager før mensen.. men den ble negativ.. Vel,, ellers hadde jeg sinnsykt vondt i puppene i ett døgns tid like før mensen skulle komme... men det hender det jeg har innimellom ellers og..(Dog ikke så vondt).. Nå i dag kjenner jeg meg ikke særlig gravid heller, vet ikke hva jeg hadde forventet jeg??! Men jeg har litt vondt, nederst imagen av og til... Men det kan jo vvære hva som helst??? eller?!
Ma. Skrevet 11. januar 2003 #6 Skrevet 11. januar 2003 Jeg fikk økt utflod uka før mensen skulle komme. Når mensen uteble, testa jeg, men den ble negativ. Så kom det en slags mens, men den stoppet etter bare noen dager. Og så begynte jeg å spy jeg som et uvær....4 dager senere tok jeg ny test. Den ble positiv..... Men- jeg mista dessverre i jula. Nå er vi igang igjen....... Krysser fingene for deg. Og meg..... Maria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå