Spoven Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Ikke akkurat data, internett eller telefoni, men.. Fjernkontrollen til TV'n vår er helt ødelagt, er det noen som vet hvor man kan finne en ny til en rimelig penge? Har snoket litt rundt, men de jeg har funnet har vært ganske dyre, og siden ungene ikke alltid behandler fjernkontrollen så pent så er jeg ikke interessert i å måtte gi 700-1000 kr for en ny...
TheHairyToothfairy Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Kjøpte den Logitech-greien til 500 kroner, den er ikke akkurat gratis desverre. Men jeg anbefaler den varmt og inderlig, den var vel verd pengene. Ikke minst fordi den ser pen ut og virker å være litt kvalitet over.
Fam Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Clas Ohlson har rimelig universalfj.kont. Jeg kjøpte en slik for mange år siden, og den fungerer helt fint den dag i dag. Betalte under 200 for den mener jeg å huske.
lillesky Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Clas Ohlson har rimelig universalfj.kont. Jeg kjøpte en slik for mange år siden, og den fungerer helt fint den dag i dag. Betalte under 200 for den mener jeg å huske. ←
Spoven Skrevet 29. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2006 Clas Ohlson skal jeg absolutt inn å kikke på da! I morgen tidlig... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå