Gå til innhold

Desperat Gutt

Fremhevede innlegg

Gjest skruddjente
Skrevet

ja det var en aldri så liten skriveleif...det skule være 17-25 på gutter(ikke17-15...) og 30+ for jenter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei synes ikke du er så skrudd jeg..men så føler jeg vel at jeg er enda mere skrudd -iallefall i samfundets øyne. for jeg foretrekker yngre gutter (18+), men har gått lengre ned også om gutten har vært moden for det. som den eldste i slike forhold innser jeg at jeg blir en syndebukk, broblemet er at for meg er det den ungdommelige siden som er opphisssende. likevel foretrekker jeg at gutten er erfaren sexuelt, jeg liker ikke å være en opplæringspartner...

bør vel si at jeg nok ikke er gammel nok for deg da jeg ikke har rundet 30 ennå men det er ikke mere enn et par år unna. selv føler jeg meg mye yngre enn jeg er og det opplever vel folk rundt meg at jeg er også. og jeg ser mye yngre ut enn jeg er også.

lykke til til deg, og fortvil ikke mange jenter/damer foretrekker yngre gutter av den enkle grund at dere har deres seksuelle topp mellom17-15 års alderen mens vi møter vår topp i 30 års alderen.

Da blir jo spørsmålet: Hvor finner jeg alle disse kvinnene? Er så desperate at jeg til og med har prøvd meg på kontaktforumet til Kvinneguiden

Skrevet
Da blir jo  spørsmålet:  Hvor finner jeg alle disse kvinnene?  Er så desperate at jeg til og med har prøvd meg på kontaktforumet til Kvinneguiden

Du kan jo prøve deg på typisk voksensteder ute på byen, men hvis du bare er 18 kan du ha problemer med å komme inn.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Har du prøvd www.cupido.no ? Der kan du lage en profil og kanskje finne noen. Lykke til! :)

Skrevet

jeg er 23 og kona er 31.. er ikke noe rart ved det etter hva jeg har funnet ut.. :sjenert:

Gjest skrudd jente
Skrevet

kan bare si noe om hvor jeg selv vanker, ja altså ikke spesifikt men litt sånn generelt, er på typiske ungdomssteder når jeg går ut, ikke voksensteder der finner jeg jo ingen interesante med mindre noen har med sønnen sin....

ellers er vel internettet sikker ikke dumt. vær ærlig slik som når du skriver nå og si hva du er ute etter så burde du få napp. kan ikke skjønne annet, ei veninne av meg er med ¨på finn.no og der strømmer det vist inn tilbud fra alle aldre. hun er selv 36.

men så er jo jeg bare ute etter sex når jeg møter unge gutter men ser ikke bort i fra at jeg kunne blitt sjarmert inn i et forhold til en som er yngre heller.

nok en gang lykke til. klem.

• 1 måned senere...
Skrevet

Gå til en prostituert. Da finner du ihvertfall en kvinne som vet hva hun driver på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...