Gå til innhold

Desperat Gutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 18 år gammel gutt som har en litt spesiell legning. Jeg tenner bare på damer som er eldre enn meg. Gjerne mellom 25 og 50 år eldre. Vet dere vil tenke at dette er helt vanlig for en gutt på min alder. Vet nok at de fleste kameratene mine kan tenne på en dame som er eldre, men stort sett så konsentrerer de seg om jenter som er like gamle eller yngre. Selv kan jeg ikke se noe opphissende med en jente under 35. De få gangene jeg har hatt sex med yngre jenter hadde jeg ikke noe annet utbytte av det enn at jeg fikk utløsning, og det kan jeg jo klare alene.

Ikke bare tenner jeg på eldre damer, jeg forelsker meg i dem også. Utallige er de gangene jeg har forelsket meg i mødrene eller bestemødrene til kameratene mine, i venninnene til moren min, i lærerinnene eller i nabodamene. Dere synes sikkert bare dette er en sjarmerende bekjennelse fra en ung og overkåt gutt, men jeg kan fortelle dere at dette ikke er særlig sjarmerende for meg. Hadde jeg hatt en kjæreste som var voksen, hadde jo livet vært perfekt, men sjekkemarkedet er jo litt innskrenket i forhold til om jeg skulle jakte på jenter på min egen alder. Så langt har jeg bare hatt sex med tre voksne damer. De var 43, 52 og 61 år. Jeg var i himmelriket når jeg var sammen med dem. Vi hadde fantastisk sex og sosialt var det også perfekt. Problemet var bare at disse kvinnene følte skam, som om de skulle være forbrytere. Hvorfor er det ikke nok at vi haddde det bra sammen? Hvorfor ikke akseptere at det er slik jeg ønsker det og at det var tydeligvis slik de ønsket det om de ikke hadde vært så redd for samfunnets fordømmelse? Hvorfor aksepterer vi ikke at det er like akseptabelt å være anderledes når det gjelder sex og relasjoner som når det gjelder klesstil eller interesser? Finnes det ingen kvinner som tenker likt som meg og som har mot til å leve slik de ønsker og ikke slik det forventes av andre? Sier ikke at alle kvinner vil ha forhold til eldre gutter, for det er det sikkert et lite mindretall som ønsker, men noen må det jo være. Tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får i ny og ne anmodninger fra eldre damer. Ikke så gammle som 50+, men 35-40.

De to beste triksene her tror jeg er å kle seg pent og ha langt ungdommelig hår. Har hatt veldig mye hår, på hode da...., før og da var det nok av tanter som viste int.

Det er helt sikkert nok av damer der ute som er int i en ung mann.

Du kan jo også prøve Blink.

Gjest splæsj
Skrevet

Hvordan er personnnnnligheten din, SkruddGutt? Eller, for å si det på en annen måte, er du moden for alderen?

Jeg er 28. Det er "bare" 10 år forskjell mellom en 18-åring og meg, men likevel føles aldersforskjellen som regel stor. Aldersforskjellen mellom en på 38, f.eks, føles mindre.

Hvorfor? Det har med modenhet å gjøre. Jeg har (som regel) sett mer, lært mer og opplevd mer enn en 18-åring. Det betyr ikke at jeg ikke ville fine en 18-åring interessant, eller at jeg ikke kunne lære noe av personen. Men et sexuelt forhold ville føles litt som barnerov.

Jeg har to yngre brødre i alderen 18 - 20. Jeg snakker endel med dem, og kompisene deres når jeg er i foreldrehjemmet. Jeg merker en kløft mellom oss, selv om vi kan ha koselige samtaler. De fleste av dem er for guttete i kropp og sinn til at jeg kan føle noen tiltrekning. Men, det skjer da. Men bare når personen virker moden for alderen. :)

Jeg tror, at hvis du vil bli sett på som noe annet enn et barn med tanke på disse kvinene som du er tiltrukket av, må du kunne føre en samtale på omtrent samme mentale nivå som disse kvinnene er på.

Skrevet
:overrasket:

Dette her synes jeg er så utrolig unødvendig.....Folk er forskjellig og takk og pris for det!!!!!!

Jeg kan dessverre ikke gi deg noen gode råd Skruddgutt, men ønsker deg lykke til!!!!!! :klem:

Skrevet

Er det en egen legning å bli tiltrukket av kvinner/menn som er eldre?? Trodde det gikk under preferanse jeg.

Skrevet
Hvordan er personnnnnligheten din, SkruddGutt? Eller, for å si det på en annen måte, er du moden for alderen?

Jeg er 28. Det er "bare" 10 år forskjell mellom en 18-åring og meg, men likevel føles aldersforskjellen som regel stor. Aldersforskjellen mellom en på 38, f.eks, føles mindre.

Hvorfor? Det har med modenhet å gjøre. Jeg har (som regel) sett mer, lært mer og opplevd mer enn en 18-åring. Det betyr ikke at jeg ikke ville fine en 18-åring interessant, eller at jeg ikke kunne lære noe av personen. Men et sexuelt forhold ville føles litt som barnerov.

Jeg har to yngre brødre i alderen 18 - 20. Jeg snakker endel med dem, og kompisene deres når jeg er i foreldrehjemmet. Jeg merker en kløft mellom oss, selv om vi kan ha koselige samtaler. De fleste av dem er for guttete i kropp og sinn til at jeg kan føle noen tiltrekning. Men, det skjer da. Men bare når personen virker moden for alderen.  :)

Jeg tror, at hvis du vil bli sett på som noe annet enn et barn med tanke på disse kvinene som du er tiltrukket av, må du kunne føre en samtale på omtrent samme mentale nivå som disse kvinnene er på.

Tror jeg er ganske moden for alderen. "Legningen" min, har nok gjort meg bråmoden, siden jeg stort sett forsøker å omgås mennesker som er eldre enn meg. Har ingen problem med å forstå at du finner meg eller andre attenåringer umodne og guttete i kroppen. Vi er jo det. Det er nettop dette som gjør det så vanskelig for meg. Forelsker meg hele tiden i damer som er mye eldre, samtidg som jeg vet at det er døfødt. Skulle bare ønske at det var mange damer som hadde den motsatte legningen av meg, slik som det tydeligvis er mange menn som har.

Skrevet
Dette her synes jeg er så utrolig unødvendig.....Folk er forskjellig og takk og pris for det!!!!!!

Jeg kan dessverre ikke gi deg noen gode råd Skruddgutt, men ønsker deg lykke til!!!!!! :klem:

Jeg mente ikke å fordømme det han sa, for all del folk er forskjellige, og det er bra. Men jeg jeg ble likevel litt sjokkert over å lese at en 18-åring har hadd seg med damer i 50-60-åra, og har lyst til å fortsette med det. Jeg synes ærlig talt at det er rart, og har vanskeligheter med å se hvordan et sånt forhold skal fungere. Men hvis det er det han har lyst til, er det selvfølgelig opp til han. Men nå har han tydeligvis selv også problemer med å få det til å fungere. Jeg har ikke noe godt råd å gi, men jeg tror kanskje det vil bli litt lettere for TS med årene. Jeg vil tro det er veldig mange flere 50-60-åringer som er villige til å være sammen med f.eks. en 25-åring enn en 18-åring.

Skrevet

Hva kan du gi dem utenom det seksuelle? Din ungdom for dem sikkert til å føle seg yngre, men hva kan du tilby av intellektuell utfordring? Om damene skal kunne se forholdet som et seriøst et må de kunne se deg som en mann som kan stå på sine egne to ben. Hvis ikke vil jeg tro de lett kan føle seg som en mor i forhold til deg, og det er jo ikke ønskelig. Er du moden nok, uten å prøve? Det er dette spørsmålet som er viktig her, men ingen kan svare på et slikt spørsmål selv. Du kan selv føle deg moden, men det er ikke dermed sagt at andre oppfatter deg slik.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Det er ingenting i veien for at du skal finne deg en "Mrs. Robinson", selv for et seriøst forhold. Det er jo for eksempel nesten inn blandt kjendisdamer i 40åra å finne seg både elskere og ektemenn som er halvparten så gamle. Det er nok en del damer der ute som kunne tenke seg en yngre mann, selv om det kanskje ikke er like vanlig som andre veien. Hvis du følger råd som over her, om å oppføre seg modent, tror jeg nok du kan finne hva du leter etter :) Lykke til i alle fall.

Skrevet (endret)
Hva kan du gi dem utenom det seksuelle? Din ungdom for dem sikkert til å føle seg yngre, men hva kan du tilby av intellektuell utfordring? Om damene skal kunne se forholdet som et seriøst et må de kunne se deg som en mann som kan stå på sine egne to ben. Hvis ikke vil jeg tro de lett kan føle seg som en mor i forhold til deg, og det er jo ikke ønskelig. Er du moden nok, uten å prøve? Det er dette spørsmålet som er viktig her, men ingen kan svare på et slikt spørsmål selv. Du kan selv føle deg moden, men det er ikke dermed sagt at andre oppfatter deg slik.

Det stemmer, men det er ikke sikkert de er ute etter en ungdom som tenker som en 40-åring heller.

Forresten, så er det vel bare å begynne å gå på steder der de eldre går ut. Vil tro at det skal være lett å få napp utover kvelden.

Endret av Derrier
Gjest splæsj
Skrevet
Skulle bare ønske at det var mange damer som hadde den motsatte legningen av meg, slik som det tydeligvis er mange menn som har.

Det er jeg helt sikker på finnes. Problemet er at det blir ikke helt godtatt i samfunnet, og mange av kvinnene ville opplevd tiltrekningen som skam.

Vet du hvorfor du er tiltrukket av eldre kvinner? Er det den intellektuelle? Kroppen? kombinasjon? Hvordan føler du deg sammen med kvinnene? Føler du at dere er likeverdige, eller er kvinnen en morsfigur? Har du tenkt på hvordan omgivelsene vil reagere? Den nærmeste familie? Ønsker du et langvarig eller kortvarig forhold? Har du tenkt på om du etablerer deg i et forhold med en moden kvinne hvordan det vil bli på sikt når aldrningsprosessen setter i gang for fult? Ønsker du deg barn? Om ikke nå, hvor stor er sannsynligheten for at du vil ønske det i fremtiden? Og vil det kunne gjennomføres?

Du trenger ikke svare på disse spørsmålene. Men du bør tenke gjennom dem, for det er noe som helt naturlig vil dukke opp i et forhold med en eldre kvinne, og som dere sannsynligvis må avklare. Det er ikke lett å gå mot strømmen. Ofte vil man oppleve negative sanksjoner fra omgivelsene. Om du tenker gjennom disse og lignende spørsmål, tror jeg det vill hjelpe et stykke på veien, slik at du vet hvor du står, når en evt. forholdssituasjon dukker opp.

Skrevet
Jeg er en 18 år gammel gutt som har en litt spesiell legning.  Jeg tenner bare på damer som er eldre enn meg.  Gjerne mellom 25 og 50 år eldre.  Vet dere vil tenke at dette er  helt vanlig for en gutt på min alder.  Vet nok at de fleste kameratene mine kan tenne på en dame som er eldre, men stort sett så konsentrerer de seg om jenter som er like gamle eller yngre.  Selv kan jeg ikke se noe opphissende med en jente under 35.

Bestem deg. Du sier du vil ha dem mellom 25 og 50, men at dem må være over 35 for å hisse deg opp. (Jeg syns ikke du har noen spesiell legning i det hele tatt, i alle fall ikke mer enn det du sjøl vil gjøre den til.)

Skrevet

Jeg må si jeg er litt sjokkert over at du føler det så sterkt når du er "så ung".

Kanskje alderen kommer til å jevne seg ut. Altså at du vil ha noen som er 35+ nå men kanskje du også vil ha det når du er 25. For din del håper jeg det p.g.a fremtiden og ting du ikke får oppleve visst du velger den en "gammel" dame. Men selvfølgelig kan man ha et flott liv uten å få barn og slike ting og.

Lykke til uansett

:klem:

Skrevet
Bestem deg. Du sier du vil ha dem mellom 25 og 50, men at dem må være over 35 for å hisse deg opp. (Jeg syns ikke du har noen spesiell legning i det hele tatt, i alle fall ikke mer enn det du sjøl vil gjøre den til.)

Han sa mellom 25 og 50 år eldre, ikke mellom 25 og 50 år. Altså vil han gjerne ha damer mellom 43 og 68 år. Men 35 som minimum.

Skrevet

Det finnes garantert noen der ute som kan matche deg. Ikke lett, men dog...

Som du skriver så vil det nok vært forbundet med en del skam. Omgivelsene er kjapt ute og dømmer.

Da jeg var 22 år så hadde jeg en kjæreste på 18. Det varte kun noen måneder fordi aldersforskjellen faktisk ble for stor.

Jeg hører nok til den gruppe kvinne du er på jakt etter. Er selv på ulike steder på nett for kontakt og får av og til henvendelser fra gutter i din alder og litt eldre. Jeg fikser det faktisk ikke. Jeg har barn på din alder. Skulle jeg ha trått over mine grenser der så hadde det uansett kun vært for sex. Kan overhode ikke tenkte meg at en 18-åring kan matche meg intellektuelt.

Skrevet

Jeg har slett ikke lyst til å kalle deg "SkruddGutt" i det hele tatt jeg.

Du er bare en ung fyr som liker (og har gjort alvor av) noe som flere enn deg har tenkt på i sitt liv. Og det er ikke noe galt i det i det hele tatt.

Du utnytter ingen, gjør du vel ? Og blir forhåpentlig behandlet på en bra måte av dine damer ? Om de voksne damene bare hadde brukt deg og droppet deg på en vemmelig måte, hadde dette vært anderledes. Men det virker som om du har tenkt litt igjennom dette...og at du vil dette mere enn noe annet her i verden. Da er saken grei for meg. :)

Det er ikke helt godtatt. Nei, det stemmer det. På den annen side: det er det ganske mye som ikke er. Noen av oss lever ikke A-4-livet og må gjennomgå diverse motbakker p.g.a. det. Så kommer det an på om vi syns at det er så tungt at vi gir opp "oss selv" og gjemmer oss i mengden av "normalt-fungerende" mennesker,- eller fortsetter i den retningen som vi kjenner er den rette for oss, retter oss opp i ryggen og ser folk direkte i øynene...

Ønsker deg lykke til på ferden, min venn... :reise:

Skrevet
Det er jeg helt sikker på finnes. Problemet er at det blir ikke helt godtatt i samfunnet, og mange av kvinnene ville opplevd tiltrekningen som skam.

Vet du hvorfor du er tiltrukket av eldre kvinner? Er det den intellektuelle? Kroppen? kombinasjon? Hvordan føler du deg sammen med kvinnene? Føler du at dere er likeverdige, eller er kvinnen en morsfigur? Har du tenkt på hvordan omgivelsene vil reagere? Den nærmeste familie? Ønsker du et langvarig eller kortvarig forhold? Har du tenkt på om du etablerer deg i et forhold med en moden kvinne hvordan det vil bli på sikt når aldrningsprosessen setter i gang for fult? Ønsker du deg barn? Om ikke nå, hvor stor er sannsynligheten for at du vil ønske det i fremtiden? Og vil det kunne gjennomføres?

Du trenger ikke svare på disse spørsmålene. Men du bør tenke gjennom dem, for det er noe som helt naturlig vil dukke opp i et forhold med en eldre kvinne, og som dere sannsynligvis må avklare. Det er ikke lett å gå mot strømmen. Ofte vil man oppleve negative sanksjoner fra omgivelsene. Om du tenker gjennom disse og lignende spørsmål, tror jeg det vill hjelpe et stykke på veien, slik at du vet hvor du står, når en evt. forholdssituasjon dukker opp.

Kan ikke si helt sikkert hvorfor jeg er tiltrukket av eldre damer, men jeg tiltrekkes både av det intellektuelle, deres seksuelle tiltrekningskraft og deres utseende. Ønsker selvsagt at vi skal være likeverdige, da jeg allerede har en mor og ikke trenger en til. Selvsagt har jeg tenkt på hvordan omgivelsene og familien vil reagere. Tror mange vil være fordømmende. Har fortalt det til foreldrene mine og de sier at det ikke er noe å stresse med og at jeg helt sikkert vil ta de rette avgjørelsene når den tid kommer. Vet ikke hvordan jeg vil reagere eller takle det når aldringsprosessen sitter inn, men innbiller meg at dersom jeg elsker vedkommende, så vil de gå fint. Dette blir vel det samme problemet når det gjelder ung jente/eldre mann. Hvilket forhold ønsker jeg? Som alle andre jakter jeg selvsagt på et langvarig forhold, men når markedet er så innskrenket som det er for meg så må man jo og ta til takke med et kortvarig forhold eller et forhold der jeg er den “hemmelige” elskeren. Det som plager meg mest når jeg tenker på fremtiden, er dette med barn. Jeg elsker unger og vet at dersom jeg etablerer meg sammen med en jente som er mye eldre, vil jeg høyst sannsynlig aldri få barn. Må vel bare være voksen nok til å innse at man kan ikke få i både pose og sekk.

Gjest skruddjente
Skrevet

hei synes ikke du er så skrudd jeg..men så føler jeg vel at jeg er enda mere skrudd -iallefall i samfundets øyne. for jeg foretrekker yngre gutter (18+), men har gått lengre ned også om gutten har vært moden for det. som den eldste i slike forhold innser jeg at jeg blir en syndebukk, broblemet er at for meg er det den ungdommelige siden som er opphisssende. likevel foretrekker jeg at gutten er erfaren sexuelt, jeg liker ikke å være en opplæringspartner...

bør vel si at jeg nok ikke er gammel nok for deg da jeg ikke har rundet 30 ennå men det er ikke mere enn et par år unna. selv føler jeg meg mye yngre enn jeg er og det opplever vel folk rundt meg at jeg er også. og jeg ser mye yngre ut enn jeg er også.

lykke til til deg, og fortvil ikke mange jenter/damer foretrekker yngre gutter av den enkle grund at dere har deres seksuelle topp mellom17-15 års alderen mens vi møter vår topp i 30 års alderen.

Skrevet (endret)

Disse sexuelle alders-toppene kan da ikke stemme, skruddjente. Menn må da litt høyere i alder enn 17 år, før det snur...hehe....

Og damer blir bare modnere OG modnere de... ;)

Det kommer nok an på hvert enkelt menneske, tror jeg.

Endret av Elmaand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...