Carrot Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 NÅ har jeg akkurat mistet fem timers arbeid på jobb i excel fordi autosave reglene ikke er automatiske i dette verktøyet slik det for eksempel er i Word Måtte bare skrike litt her så ingen av mine kolegaer hører for fyyyyy så sur jeg er nå...
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Du har all min medfølelse. Har selv opplevd det etter å ha sittet en hel dag med et regneark. Du kan trygt si at man lærer...
finnslarken Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Det er bare tre viktige ting å huske på når man jobber med sånt: 1. Man må huske å lagre innimellom 2. Man MÅ huske å lagre innimellom 3. Man må HUSKE å lagre innimellom
Gjest Purple Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Herregud. Du jobber da ikke 5 timer med noe uten å lagre? Selv om du har på autosave. Hvor dumt er ikke det?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Herregud. Du jobber da ikke 5 timer med noe uten å lagre? Selv om du har på autosave. Hvor dumt er ikke det? ← Det kan du si, men alt blir en vane. Er man vant til at det automatisk lagres hvert 5. minutt, så legger man vanene etter det. Desto større grunn til å ikke ha på autosave.
Kykkelikokos Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Jeg har aldri stolt på autosave. Det er mye man kan få gjort/skrevet på 5 min. Hvis PC'en henger seg eller noe annet humbug skjer, så sitter man der med skjegget fullt av postkasser. Note to Carrot: Save!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå