Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #1 Skrevet 10. januar 2003 Hei!Jg leste nettopp på en side om Electrolysis Pen.Det er en hårfjernings maskin. eller hva jeg skal kalle det.Den gir litt støt så håret forsvinner og når du har brukt apperatet en stund skal det bli borte.Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.Er det noen som vet noe om det eller har brukt det?Det står mer om det på denne siden http://www.bm-international.com/
Gjest Liten Skrevet 16. januar 2003 #3 Skrevet 16. januar 2003 elektrolyse er en anerkjent måte for varig hårfjerning, men dette forutsetter apparater som er kraftige nok til at de fjerner hårene ordentlig og profesjonelle folk som vet hva de gjør og ikke bare skader huden din. jeg har dessverre ingen tro på at et elektrolyseapparat som selges til hjemmebruk er like effektivt som det som brukes av profesjonelle høres ut som nok et forgodttilåværesant-tilbud.... :-?
starie Skrevet 16. januar 2003 #5 Skrevet 16. januar 2003 Jeg vil ikke anbefale noen å bruke penger på slikt i hvertfall.. Elektrolyse i salong er dyrt, smertefullt og tar lang lang lang tid. Det virker nesten for enkelt med et slik mirakelapparat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå