Gladbrud Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei alle bruder!! Jeg gifter meg i slutten av juni, og er litt stresset når det gjelder kjole. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt ennå, er fordi jeg er midt i et slankeprosjekt. Jeg går ned cm og kg hver eneste uke nå, og er selvfølgelig glad for det. Skjønner at jeg må finne en kjole snart, men hvor mye kan man sy inn kjoler? Vil jo at den skal passe på den store dagen, men vil ikke slutte å gå ned i vekt heller. Takker masse for svar på forhånd. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg ville nok kjøpt en kjole som var litt for trang. Husk at en dag så stopper du å gå ned også... Tror de kan syes inn 1-2 størrelser, men hør hvordan det evt. er med den kjolen du vil ha. Husk at kropsformen din også bli annerledes da, så en kjole som sitter pent på din fasong nå er ikke sikkert sitter like pent om du blir slankere...' Men uansett: Lykke til med slankingen!! Skulle ønske jeg hadde slik viljestyrke..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Ja, skulle ønske jeg også hadde det, sitter akkurat nå og gomler marsipan, vi fikk et svært påskeegg her på jobb i dag av sjefen, med maaassseee godteri, og det greier jo ikke jeg og holde meg unna... Kjøpte en Lily kjole jeg, og tror kanskje at de var en smule stor i størrelsen, for jeg måtte sy inn str. 38 Da vi bestemte at vi skulle gifte oss fikk jeg nesten slanke panikk, følte at jeg måtte slanke meg for alt verden, men nå har jeg fått et mye mere avslappet forhold til det. Men lykke til, kanskje du burde vurdere å få sydd en kjole? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladbrud Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Takk. Jeg skal høre med de som selger meg kjolen. Jeg er ikke hysterisk med denne slankingen. Men det er gøy å føle seg godt, ikke sant? Jeg skal iallefall ikke kjøpe en kjole som er for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 heisann jeg var å kjøpte kjole i dag og fikk beskjed om at jeg hadde dårlig tid, og jeg skal ikke gifte meg før i August... det er 3-4 mnd levering. var et annet sted i går, der hadde de bare det som var i butikken, de skulle ikke bestille igjen før i september, så hvis jeg var deg ville jeg ha bestilt veldig snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 21. mars 2002 #6 Del Skrevet 21. mars 2002 Hvordan gjør du det? -Jeg begynte på pulver denne uka. Skal gjøre det noen kilo ihvertfall. Er egentlig veldig imot pulverkurer. Men "once in a lifetime.." Når datoen ble bestemt hadde jeg akkurat lagt på meg 15 kg. av noen syke p-piller...Håper jeg får satt i gang noe trening etterhvert også, var jo så flink føøøøøør. Dette var kanskje litt "off topic", men jeg vil jo også helst vente i det lengste med å kjøpe kjole, og i alle brudebutikkene skremmer de meg og sier at snart er det for sent, man MÅ bestemme seg ihvertfall et halvt år i forveien for å være sikker på å få den kjolen man vil. Det gidder jeg ikke høre på. Skal til Danmark alikavel, og NOE må jo gå an å finne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladbrud Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 22. mars 2002 Nå er jeg iallefall stresset! Jeg skal prøve kjole på mandag. Det blir jo krise om jeg ikke får kjolen til bryllupet som er i slutten av juni. Kanskje jeg også må dra til Danmark. Jeg går på Bailine, og det virker bra må jeg si. Har gått ned 3 kg, og 44 cm på mine problemområder på 4 uker. Håpet er at det samme skal skje i april. Jeg spiser kun 60 g karbohydrater hver dag. Det vil si: ikke poteter, pasta, brød, ris osv Takk for hjelpen igjen. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 22. mars 2002 #8 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg har kjøpt kjole, henter den i morgen, og den er litt for liten, slik at jeg MÅ ned 2-4 kg. På den måten er jeg nødt til å skjerpe meg, og at jeg har kjøpt den er jo en god gulrot til å klare det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina Skrevet 24. mars 2002 #9 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg kjøpte kjolen min i oktober i fjor, og var for å legge den opp forrige dagen - og nå har jeg begynt å jogge!!!!!! Dette er ikke morro, har nok lagt på meg noen kilo, men skal jobbe på spreng for å få dem og noen til av igjen. Er ikke så glad i pulver - tror ikke jeg kan klare det, men sverger til salater og trening 3-4 ganger i uka. Gladbrud: Hva er Bailaine? Lykke til alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. H Skrevet 25. mars 2002 #10 Del Skrevet 25. mars 2002 nanban: hvilken pulverkur går du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 25. mars 2002 #11 Del Skrevet 25. mars 2002 Cambridge går jeg på, eh.... sambo kom hjem fredag, så akkurat nå går jeg på marsipan....ÅH! At det skal være så vanskelig. Går ganske greit når han ikke er hjemme. Cambridge er 3 ganger om dagen, det synes jeg er for lite, så jeg tok en "rett i koppen" i tillegg. Varte jo bare en uke i første omgang da.. Men tror jeg skal klare å hoppe på igjen. Er ikke bra å drive sånn lenge, men man kommer liksom i gang, ser de første kiloene forsvinne, og får kick til å fortsette. Men disse høytidene.. Lammestek og kalkun og rypemiddag og... Jeg er ikke den som stopper når jeg er mett!! Kanskje vi kunne følge litt med hverandre? Har noen tips fra tidligere trening/slanke perioder som virkelig fungerer: Drikk ingenting annet enn vann med sitronskive i. Te og kaffe uten sukker går også, men ha alltid tilgang til det vannet. Skjær apelsiner i små biter, og ha det også tilgjengelig hele tiden! Spis en sviske til frokost, da kommer du på do:) (Fungerer nesten som cla, bare MYE billigere!) Jeg kan ganske mye om det med trening og kosthold, var skikkelig flink i mange år, har bare falt helt ut det siste året....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #12 Del Skrevet 25. mars 2002 æh? svisken fungerer nesten som cla????????? tror kanskje ikke dette er så lurt å sammenligne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. H Skrevet 26. mars 2002 #13 Del Skrevet 26. mars 2002 nanban: jeg har skrevet til deg under "privat melding" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 26. mars 2002 #14 Del Skrevet 26. mars 2002 HEI Neida, mente egentlig ikke at sviske fungerer som cla. -Men cla fungerer best når man i tillegg trener. Og jeg vet mange ikke trener, bare sitter hjemme og slanker seg. -Da har det ikke så "fantastisk effekt". Synes det er dumt at mange blir "lurt" til å kjøpe sånne dyre produkter, -det gjelder meg også. Egentlig vet vi jo alle hva som MÅ til: Mindre fett og sukker, og mer bevegelse. Nå har jo cla vist seg å øke kolesterolet også... Er ikke MOT det, men kjøp med vett! En sviske til frokost får faktisk systemet i gang.. Noe som kan være et problem når man slanker seg..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå