mowgli Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Oppgavelinjen min har plutselig blitt dobbel?! Jeg får den ikke enkel igjen selv om jeg "haler og drar" i den aldri så mye... Noen tips?
gard Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Hei Oppgavelinjen skal kunne justeres. Hvis ikke er den låst. Da må du trykke på høyre mustast over oppgavelinjen og se på Properties.
Kykkelikokos Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 For å se om den er låst: Hold pilen akkurat på kanten av startlinjen for å se om du får opp en "dobbel pil (pil i hver ende). Hvis du ikke får det, så er den låst. Følg da gard sin oppskrift. Er den ikke låst skal det bare være å dra den ned til en linje når du ser pilene. Etterpå kan du jo gjerne låse den slik gard beskrev.
mowgli Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 For å se om den er låst: Hold pilen akkurat på kanten av startlinjen for å se om du får opp en "dobbel pil (pil i hver ende). Hvis du ikke får det, så er den låst. Følg da gard sin oppskrift. Er den ikke låst skal det bare være å dra den ned til en linje når du ser pilene. Etterpå kan du jo gjerne låse den slik gard beskrev. ← Dette er allerede sjekket ut.... og ingen av delen hjalp.... Jeg er ikke helt grønn på data, men nå skjønner jeg zip!
Gjest Raga Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Det kan hende dette er innlysende ting du alt har prøvd, men jeg nevner de likevel sånn i tilfelle. Sjekke at ikonene på oppgavelinjen er små. Skifte fargetema. Altså hvis du har XP og bruker det blå, så skifter du til sølv eller oliven. Starte maskinen på nytt. Det er utrolig hva det kan fikse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå