Marcia Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Min samboer har vært på Rikshospitalet og tatt sædprøve. Vi fikk med oss at resultatet skulle sendes til legen som henviste ham dit, og at legen ville kontakte oss om de fant noe galt. Men vi er litt usikre på om vi får beskjed om de ikke finner noe galt også? Det kan jo være en ørliten sjanse for at prøven eller resultatet kommer bort i posten eller at legen glemmer å ringe eller noe sånt, så det hadde jo vært greit å få beskjed uansett. Hva er vanlig?
Trampe Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 kan du ikke ringe legen og gi beskjed om at dere vil bli oppringt uansett hva prøven viser? Da er du på den sikre siden. Det er jo vanlig ved mange undersøkelser at man bare hører noe dersom det er noe galt, jeg liker ikke den praksisen jeg heller.
Grace Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Tror du får brev av legen din uansett. Men det kommer vel aknskje litt an på. Ring og hør om de gir deg beskjed uansett utfall av resultatet..
Gjest Marcia, ikke innlogget Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Takk for svar. Får nok ta en telefon til legen, da. Fikk forståelse for at h*n ikke var så begeistret for å få telefoner om prøvesvar hele tida, men vi vil jo gjerne ha et sikkert svar.
Prada Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Rikshospitalet sendte svar til spesialisten vi gikk til, og han ga oss resultatet på neste konsultasjon. Ikke noe brev i posten fra Rikshospitalet nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå