Susannah Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Hva synes du om det? Ble sexopplevelsen bedre?
Gjest Gamle Alex Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Poppers er ofte et annent ord for piller ( narkotika) men er litt usikker på om det er det som menes her
Gjest Elfrida Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Poppers er amyl nitrat på flaske. Man puster det inn og får et lite rush. Det bruktes opprinnelig av angina-pasienter, men har blitt populært særlig blant homser, fordi det får glatt muskulatur til å slappe av, som f.eks rumpehullet, og da blir analsex lettere. Noen mener også at de får bedre orgasmer og sånn. Jeg har ikke prøvd det selv, men har venner som har prøvd og som ikke helt ser vitsen.
Daiquiry Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Jeg har prøvd det, men ikke i sammenheng med sex. Var på et homsediskotek i england hvor de solgte det over disk. Ikke kult....du blir helt rød i ansiktet og hjertet tar helt av og du blir kjempe svimmel....det varer i 30 sekunder... Veldig ubehagelig syns jeg....
Tsjopp Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Ja, men ikke i forbindelse med sex. Litt artig, men ingen kjempeopplevelse verken negativt eller positivt. Mer positivt enn negativt, dog.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Poppers er amyl nitrat på flaske. Man puster det inn og får et lite rush. Det bruktes opprinnelig av angina-pasienter, men har blitt populært særlig blant homser, fordi det får glatt muskulatur til å slappe av, som f.eks rumpehullet, og da blir analsex lettere. Noen mener også at de får bedre orgasmer og sånn. Jeg har ikke prøvd det selv, men har venner som har prøvd og som ikke helt ser vitsen. ← Egentlig litt for mye info her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå