Gå til innhold

Har du proevd poppers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om det? Ble sexopplevelsen bedre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Poppers er ofte et annent ord for piller ( narkotika) men er litt usikker på om det er det som menes her

Gjest Elfrida
Skrevet

Poppers er amyl nitrat på flaske. Man puster det inn og får et lite rush. Det bruktes opprinnelig av angina-pasienter, men har blitt populært særlig blant homser, fordi det får glatt muskulatur til å slappe av, som f.eks rumpehullet, og da blir analsex lettere. Noen mener også at de får bedre orgasmer og sånn.

Jeg har ikke prøvd det selv, men har venner som har prøvd og som ikke helt ser vitsen.

Skrevet

Jeg har prøvd det, men ikke i sammenheng med sex. Var på et homsediskotek i england hvor de solgte det over disk. Ikke kult....du blir helt rød i ansiktet og hjertet tar helt av og du blir kjempe svimmel....det varer i 30 sekunder...

Veldig ubehagelig syns jeg....

Skrevet

Ja, men ikke i forbindelse med sex. Litt artig, men ingen kjempeopplevelse verken negativt eller positivt. Mer positivt enn negativt, dog.

Skrevet
Poppers er amyl nitrat på flaske. Man puster det inn og får et lite rush. Det bruktes opprinnelig av angina-pasienter, men har blitt populært særlig blant homser, fordi det får glatt muskulatur til å slappe av, som f.eks rumpehullet, og da blir analsex lettere. Noen mener også at de får bedre orgasmer og sånn.

Jeg har ikke prøvd det selv, men har venner som har prøvd og som ikke helt ser vitsen.

Egentlig litt for mye info her :ler:

Skrevet
Egentlig litt for mye info her  :ler:

Fæjging!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...