Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Hvor mye koster en dampvasker? Hva slags merke er bra, og hvor kan jeg få tak i den? Takk for hjelpen!
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Tenker å bruke det på fliser i badet og på gulvet i gangen.
Pasha Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Man kan få dampvaskere i alle prisklasser og størrelser. Selv har jeg en liten foma til ca en 1000 lapp. (steam gun) Bruker den til bad og kjøkken. Hadde jeg kjøpt i dag hadde jeg gått for en litt større model. Les mer på foma og kärcher sine hjemmesider
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hvor mye koster en dampvasker? Hva slags merke er bra, og hvor kan jeg få tak i den? Takk for hjelpen! ← På carcer får du en til 1500 kr. de er veldig gode. faktisk temp. kan du stille selv på de nyeste maskiner. Gå innom en forhandler å hør med de. Om fordeler/ulemper
Kykkelikokos Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Blir fliser og lignende skinnende rent av det?
Buster Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Dampvasker er alltids gode greier med riktig bruk, har selv brukt dette på alt fra møbler til bilen. Inne i huset fungerer det veldig bra på badet, da både vegger og toalett. Når det gjelder bilen er det veldig mange steder hvor dette er fantastisk godt hjelpemiddle, som feks i døråpningene, eller mer korrekt akkurat i teppet innenfor døren. Selv har jeg faktisk en modell som ble kjøpt på Lidl, og disse kommer helt sikkert tilbake ettersom de får sine tilbud tilbake med jevne mellomrom. Denne er virkelig fantastisk god, har hatt to stykker før, en liten håndmodell, men dette ble bare tull. Derfor gikk jeg opp i klasse med nummer to, og det ble en slik støvsuger modell (ligner), men denne måtte sende i retur til fabrikant pga feil, men var VELDIG bra til den sluttet å fungere. Ville absolutt brukt "noen" kroner ekstra på å få en litt bedre modell eller det lille ekstra om jeg kan si det slik.
Gjest Hvem jeg?? Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Jeg lånte en gang en dampvasker for å prøve. Badet var vel litt støvete, men det er det jo før man vasker. Støvet ble jo bare drefset til side, så jeg måtte tørke det opp etterpå. Leverte den tilbake. Det er mye enklere å vaske med bøtte og tue. Man vil jo gjerne gjøre ting enklest mulig, og med dampvaskeren ble det mer tungvint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå