Gjest Gjest_Live_* Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Diego Maradona skal til norge og han han har hørt mye om norske jenter og gleder seg fordi han faktisk er singel: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article722738.ece For noen jenter er det jo slik at det å ha sex med en kjendis er stort, og for de som gjerne knuller en kjendis må jo Maradona være et kupp? Eller ikke? Ville du ha knullet med Diego Armando Maradona?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Eh... det er noen tusen som står før ham på lista, gitt...
Gjest Gjest_Live_* Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Han topper ikke akkurat listen min heller for å si det sånn Men ser ikke bort fra at det er noen som ville finne det spennende å ha Maradona over seg eller under seg kanskje......
player Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Er 100% hetero, men Maradona er GUD , så jeg tror nesten jeg måtte vurdert det...
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Nei, absolutt ikke! Jeg synes han virkel ekkel.
Daiquiry Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 Neitakk....han er latino og jeg liker ikke sånne...synes de er ekle og slibrige....
LilleBille Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 *takker pent nei* ← Stiller meg bak Baglady og sier også nei takk.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #14 Skrevet 29. august 2006 Ikke for en million ← Tøys og tull. Greit at du ikke hadde tatt en runde med han i halmen sånn uten videre, men hvis han la opp en million, så blir det nok litt på han... Selvfølgelig er det enkelt å svare som deg, så lenge millionen er hypotetisk, men stilt overfor valget reelt, så ville du takket ja.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. august 2006 #17 Skrevet 29. august 2006 Tøys og tull. Greit at du ikke hadde tatt en runde med han i halmen sånn uten videre, men hvis han la opp en million, så blir det nok litt på han... Selvfølgelig er det enkelt å svare som deg, så lenge millionen er hypotetisk, men stilt overfor valget reelt, så ville du takket ja. ← Ikke jeg i hvert fall. Hadde ikke engang betalt lånet på huset, så det måtte nok noe mer til før jeg hadde hoppa på det tilbudet. Og summer over en mill blir så abstrakte for meg at jeg tror jeg bare hadde ledd og gått.
Gjest Very Victoria Skrevet 29. august 2006 #18 Skrevet 29. august 2006 Den kokainballa der, aldri i verden. Tar heller Jake Gyllenhaal
Tristessa Skrevet 29. august 2006 #20 Skrevet 29. august 2006 Den kokainballa der, aldri i verden. Tar heller Jake Gyllenhaal ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå