Karamba Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 I går fikk jeg endelig pakken fra Purelux! Hadde bestilt en haug med prøver på øyenskygger, og de ser kjempefine ut! Men det som jeg lurer litt på, kanskje dumt spørsmål, men.. Hvordan påfører dere disse øyenskyggene? Siden de er i pulverform mener jeg, så er de litt vanskelige å få på med vanlig øyenskygge-kost.
tuji Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Bruker ikke akkurat disse, men har andre øyenskygger i pulverform. Jeg pleier å bruke vanlig kost, men legger litt skygge på håndbaken og "trykker" den flat så det ikke blir dryssende pulver overalt. Så tar jeg det derifra og på øyenlokket. Da drysser det ikke.
apple Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Det er forklaring på dette på Pure Luxe-sidene, t.d. nedst på sida med augeskuggar. Det er ganske enkelt: Tøm bittelitt (du treng ikkje mykje) av pulverskuggen over i lokket, og virvle ein kost rundt og rundt i lokket til all skuggen er absorbert i kosten. Så dunker du kosten forsiktig mot lokket, slik at eventuelt overflødig pulver fell ned i lokket igjen. Så er det bare å påføra skuggen som er i kosten.
Ginen Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Jeg bruker en øyeskyggebase fra ArtDeco. Da holder øyeskyggene kjempegodt! Syns det blir så vanskelig å få fargene kraftige nok (av de jeg vil ha sterke) bare ved å rulle kosten i lokket. Mye lettere med en base da. Jeg bruker PureLux skyggene ofte, og har et rimelig godt utvalg av dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå