Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Kanskje noen syns dette er et dumt spørsmål, men hva er egentlig best? Å elske noen eller å være forelsket?
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg synes det er best å elske noen Riktignok er det ingenting som den berusende forelskelsen, men den tryggheten jeg har med min kjære nå etter et par år er mye bedre. Ingen usikkerhet på om man strekker til osv... Men jeg blir jo stadig forelska i han igjen da
Gjest *Snart medlem* Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Det er helt klart best å elske noen. Selv om det er en berusende følelse å være forelsket, er det likevel ubehagelig og distraherende. Distraherende fordi man gjerne ikke klarer å konsentrere seg om ting som feks jobb. Ubehagelig på grunn av usikkerhetsmomentet - man er usikker både på sine egne og den utkåredes følelser.
Gjest Søt Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 (endret) Den beste følelsen er å elske noen og bli elsket.. Men sinnsykt herlig å være forelsket. Gå å smile, og flørte med hverandere ble forelsket nå jeg.. Endret 29. august 2006 av Søt
Gjest Aloha Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Å elske! Som å være forelsket, men mye "tryggere" og koseligere...
Gjest LilSweetie Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Å elske noen og bli elsket igjen De samme positive følelsene som ved forelskelse, men kombinert med trygghet i stedet for usikkerhet
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Å elske noen. Det er en mye roligere følelse. En følelse av trygghet om du blir elsket tilbake. Så kan en fokusere på andre ting i livet, karriere, reise, barn og hele tiden ha en støtte i form av partneren. Dersom en er veldig forelsket dreier livet seg fort om det. Det kan gi en utrygg følelse. Desuten blir jeg kvalm av å være det.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Kanskje noen syns dette er et dumt spørsmål, men hva er egentlig best? Å elske noen eller å være forelsket? ← Det er i alle fall ikke noe særlig når du elsker en person, men blir forelsket i en annen... Men for å svare på spørsmålet ditt; å elske er best...
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Absolutt å elske noen (Men har fortsatt, etter flere år, dager der jeg føler meg nyforelsket )
Flugelhorn Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 Absolutt å elske noen (Men har fortsatt, etter flere år, dager der jeg føler meg nyforelsket ) ← Glemte å logge meg inn
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 Elske noen, helt klart. Da særlig hvis man blir elsket tilbake. Å forelske seg i noen kan være jævlig. Det kan være godt, men det er så usikkert i forhold til det å elske og bli elsket.
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #12 Skrevet 29. august 2006 Definitivt å elske noen!! Den yrende forelskelsen er så hektisk og voldsom at jeg ikke føler meg ordentlig trygg...
Arkana Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 Å elske. Den dype og ekte kjærligheten man føler for noen kan ikke sammenlignes med en forelskelse. Det er noe fantastisk godt og trygt i det å elske noen.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #15 Skrevet 29. august 2006 Kanskje noen syns dette er et dumt spørsmål, men hva er egentlig best? Å elske noen eller å være forelsket? ← ja takk, begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå