Gjest EvilAngel Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 var på sephora for noe måneder siden og har enda(!) ikke begynt å bruke denne lipglossen. Har hørt mye forskjellig så jeg lurer på hvordan den egentlig skal brukes. Skal man påføre hele tiden eller la den virke om natten? Virker den over tid eller der og da osv.. takker for oppklarende svar!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Det er vel en vanlig lipgloss? Jeg venter spent på min fra SN Hvilken farge har du?
Gjest EvilAngel Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 (endret) Jeg har den i fargen "sweet". Hvilken har du bestilt? :-D er jo ikke en heeelt vanlig lipgloss da, siden den skal ha forstørrende virkning. Endret 28. august 2006 av EvilAngel
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg har den i fargen "sweet". Hvilken har du bestilt? :-D er jo ikke en heeelt vanlig lipgloss da, siden den skal ha forstørrende virkning. ← Jeg bestilte Glow. Spent på den. Mente vanlig som i at den ikke er en pleiende krem eller noe. Spent på den forstørrende effekten
Gjest EvilAngel Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Jeg bestilte Glow. Spent på den. Mente vanlig som i at den ikke er en pleiende krem eller noe. Spent på den forstørrende effekten ← Aha!
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Jeg har hørt at den skal virke over natten som en kur
Gjest Naria Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Dette har jeg ikke hørt om før. Hvor mye koster en slik?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Det følger bruksanvisning med i pakken når dere mottar lipglossen. Men jeg kan fortelle.. Det er rett og slett en helt vanlig lipgloss,påfør når du måtte ønske. Om natten er nok liten vits. Glossen prikker og kiler litt på leppene,men jeg fikk ikke større lepper akkurat(De føltes kanskje større pga av at leppene blir litt nummene i noen minutter,men ingen andre så forskjell). Så det er en dyyyr gloss,lite for pengene.Ikke er den særlig drøy heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå