Gå til innhold

MIDJEBELTE!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_debra_*
Skrevet

sett det har blitt så trendy med sånn midje belte. men hvor får jeg kjøpt det? hvilke butikker? skulle gjerne hatt et svart ett. tar gjertne imot nettsider også, som selger dette til en normal rimelig pris. :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du sånne strikkbelter som blir solgt ut fra H&M omtrent før de får hengt dem opp?

eBay! :)

Skrevet

hm hadde ikke noe. var å sjekket idag. men den på asos så fin ut. tar gjenre imot flere tips

Skrevet

Jeg så et midjebelte (i to utgaver - et i sølv og et i sort) på Lene V senest igår :)

Skrevet

Hvis du gidder å styre med eBay, kan du i alle fall søke på "elastic cinch". Jeg har allerede kjøpt et fiint mørkebrunt et!

Skrevet

har liksom ikke styrt så mye med det. er det noen andre sider?

Skrevet

hm..husker ikke helt prisen.. 199 kanskje? ikke dyrere ihvertfall. det er også elastisk.. :) ta deg en tur i butikken og kikk på det! Midjebeltet var fint, men falt ikke helt i smak hos meg. er ikke så glad i disse beltene ;)

Gjest en annen
Skrevet
hm..husker ikke helt prisen.. 199 kanskje? ikke dyrere ihvertfall. det er også elastisk.. :) ta deg en tur i butikken og kikk på det! Midjebeltet var fint, men falt ikke helt i smak hos meg. er ikke så glad i disse beltene ;)

Jeg synes det er litt tøft (til slutt. Likte det ikke i starten). Men føler meg ikke trendy nok til å bruke det :ler:

Jeg følger med på moter og slikt, men er muligens litt for konservativ...

Skrevet

Utrolig nok fant jeg et kjempe fint et på BikBok.

Skrevet

Åssen ser dette ut da...?

Bilde av ei dame med belte på seg, anyone...?

Skrevet (endret)
Åssen ser dette ut da...?

Bilde av ei dame med belte på seg, anyone...?

Sånn eller sånn f.eks.

Endret av Bianca
Skrevet

ja ha... så egentlig kan man ta hvilke som helst belter og bare flytte dem fra hoftene og opp i livet?

*grønn på mote*

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har sett det på Cubus i tillegg til de nevnte butikker.

Skrevet
ja ha... så egentlig kan man ta hvilke som helst belter og bare flytte dem fra hoftene og opp i livet?

*grønn på mote*

Ja det kan du ;)

Skrevet

Bortsett fra at de kanskje blir litt lange da....... :ler:

Skrevet
Bortsett fra at de kanskje blir litt lange da....... :ler:

Da kan du bare ta en nøytral hårstrikk og tre innpå slik at du får "fanget" enden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...