Gå til innhold

Trekant.....

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet
Utrolig mye deilig sex. Trekant er ikke bare homse/lesbesex eller en i hvert hull ;)

Nei, for tenk! Det går nemlig an å ha TO i ett hull :sur:

Årh, fordommer altså :roll:

:ler:

Bra du er her Ulva, du fremstår som erfaren og reflektert innen området! Greit å vite om jeg skulle lure på noe engang :hoppe: (altså, om swinging)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig med Ulva her...men nå har det seg sånn at jeg elsker analsex og kunne godt tenke meg å prøve to samtidig, hvis det faller seg naturlig..Og kjæresten min er biseksuell, så hvem vet hva som skjer??

Skrevet
Er helt enig med Ulva her...men nå har det seg sånn at jeg elsker analsex og kunne godt tenke meg å prøve to samtidig, hvis det faller seg naturlig..Og kjæresten min er biseksuell, så hvem vet hva som skjer??

Ja da er jo sansynligheten for at dette kan bli en kjempeopplevelse tredobblet allerede, lykke til :klappe:

Skrevet

Takk for det!!! Tror dette kommer til å bli veldig bra... :sjarmor: for begge...

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Takk for det!!! Tror dette kommer til å bli veldig bra... :sjarmor: for begge...

JA?!?!?!

Åssen gikk det 'a? :sjarmor:

Skrevet

Hm

har ingen forståelse for at man vil dele kjæresten sin med andre.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Debatten rundt utlevering av seg selv og andre kan gjerne tas på generelt grunnlag i en annen tråd.

Trille (mod)

Skrevet

Som jeg skrev i går, (ble sletta :klø:) så blir det spennende å høre om dere finner noen det klaffer med!

Gjest mollianna
Skrevet
Hm

Det har nok noe med umodenhet å gjøre, og at du kanskje er i et forhold som ikke er helt trygt og harmonisk.

Skrevet
Det har nok noe med umodenhet å gjøre, og at du kanskje er i et forhold som ikke er helt trygt og harmonisk.

Skjerp deg. For noen er det utenkelig å dele partneren med en annen. Jeg vil tippe:for de aller fleste. Det har ingenting med umodenhet å gjøre, ei heller at trygghet og harmoni er mangelvare i forholdet.

Det blir veldig nedlatende å skulle dømme andre menneskers forhold som "ikke bra nok" fordi de ikke deler sin partner med andre.

Kanskje ønsker jeg partnerbytte om 15 år når jeg og min mann ønsker nye impulser, kanskje ønsker jeg ikke det. Uansett så er det alt for tidlig å tenke på nå og vårt forhold er helt fint selv om jeg ikke vil ha en annen kvinne i sengen.

Skrevet (endret)
For noen er det utenkelig å dele partneren med en annen. Jeg vil tippe:for de aller fleste. Det har ingenting med umodenhet å gjøre, ei heller at trygghet og harmoni er mangelvare i forholdet.

Mm.... kjærligheten mellom meg og min samboer er for god, alt for GOD, til å ønske å dele hverandre med andre.

Når det er sagt, så har vi begge vært ganske aktive seksuelt tidligere, både i og utenfor swingers miljøene. Så vi vet hva det dreier seg om ;)

Det var FØR vi to traff hverandre.

VÅR kjærlighet og VÅRT sexliv deles ikke med noen. Det er hellig :)

Så får andre gjøre som de vil :)

Endret av Corine
Skrevet
Skjerp deg. For noen er det utenkelig å dele partneren med en annen. Jeg vil  selv om jeg ikke vil ha en annen kvinne i sengen.

Hvem har sagt at den tredje må være en kvinne?? Tror man har de mest vellykkede trekantene hvor to menn gir alt de har til èn kvinne, og gjør henne til "hovedperson" og lar henne være i fokus.

Skrevet
Hvem har sagt at den tredje må være en kvinne?? Tror man har de mest vellykkede trekantene hvor to menn gir alt de har til èn kvinne, og gjør henne til "hovedperson" og lar henne være i fokus.

Sitatet ble litt rart. Det var kun det fra og med selv som skulle siteres.

• 1 år senere...
Skrevet
og en annen mann...og jeg gleder meg helt vilt!!!!! :sjarmor: Tenk å ha to menn som gjør alt de kan for at du skal ha det deilig...... :sjarmor: Håper det skjer i løpet av uken....vi er sinnsykt klar for dette, har prøvd en ekstra jente og det var utrolig gøy og deilig....Får frysninger alle veier bare tanken på det som skal skje....litt sommerfugler i magen også, men det er jo bare digg da... :ler:

Du har mye å glede deg til skal jeg love deg. Samboeren min og jeg har gjort dette en del siste år og dette har virkelig piffet opp hele forholdet vårt. Vi har aldri hatt det bedre.

Finnes ikke noe skjønnere enn å se en annen kose med min deilige samboer, samt å delta ;-)

Skrevet

hmm det er jo lenge siden trådstarter skrev innleg - hvordan gikk det hele?

Skrevet

hehe..hva kan jeg si!! det var kjempe gøy!!! klart det ble litt tull og tøys, men øvelse gjør mester!!!! Gjør det helt klart flere ganger!!!

Skrevet
hehe..hva kan jeg si!! det var kjempe gøy!!! klart det ble litt tull og tøys, men øvelse gjør mester!!!! Gjør det helt klart flere ganger!!!

Bra dere hadde en fin opplevelse :-)

Litt ull og tøys? Hvordan det da?

Gjest Gjest_delta_*
Skrevet
Hm

Nei, den tanken der hadde jeg også, helt til jeg delte han med ei anna jente... åhhh, da fant jeg ut at jeg blir kjempe kåt av å dele mannen min med ei anna jente... :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...