Gå til innhold

Solarium, evt. hvor mye?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Jeg skal ha på meg en kjole som viser en del av ryggen, pluss at den viser skulderpartiet og armene. Skal gifte meg i mars og vurderer om jeg skal ta solarium eller ei. Hun som skal pynte meg på selve dagen (brudespesialist) sier at det er best utgangspunkt for de å sminke meg hvis jeg er vanlig blek og referer til modeller som er nolså bleke.

Jeg vil ikke bli kjempebrun, men kanksje littegrann farge hadde gjort seg?

Hvor mye må jeg ta for å få en naturlig farge med tanke på at det er i mars og ikke naturlig å være særlig brun da? Kan jeg også la ansiktet være blekt til pyntingen og så heller ta litt på kroppen? Kjolen er ikke kritthvit så jeg blir uansett ikke hvitere enn kjolen..he-he.

For han jeg skal gifte meg med spiller det ingen rolle om jeg tar sol eller ikke, han er mer opptatt av hva jeg selv føler er best.

Andre her som skal gifte seg på vinterstid eller vår?Tar dere solarium og hva koster dette og hvor mye tid bruker dere på det, eller gjorde da dere giftet dere?

Vil gjerne høre argumenter for og imot.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, vil bare minne deg om en ting: Ikke overdriv hvis du tar sol. Det ser ikke bra ut på brudebildene hvis du er knallbrun og brudgommen er vinterbleik!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, vil bare minne deg om en ting: Ikke overdriv hvis du tar sol. Det ser ikke bra ut på brudebildene hvis du er knallbrun og brudgommen er vinterbleik!

Skrevet

Jeg skal selv gifte meg i juni, i helt hvit kjole, og planlgegger å ta noen timer sol, for å få en jevn og litt gyllen farge. Viktig: Jeg skal ta brudgommen med meg! Han må jo også få litt farge. -Ikke noe moro når den ene ser dødssyk ut ved siden av den andre...

Jeg syns vel i grunnen ikke du trenger så mye sol - ei venninne av meg gifta seg i januar, hun hadde tatt MYE sol, og det så i grunnen særdeles unaturlig ut! Da er det mye bedre å være naturlig. Alle vet jo hvilken årstid det er, og fotografen vil også ta hensyn til din farge etc.

Lykke til, uansett! :D

Skrevet

Men, litt soling skader nok ikke!!!

Da tror jeg iallefall jeg hadde følt meg litt "finere"...

Men, bør nok ikke overdrives!!!

Skrevet

Det kan være bra med litt farge i bryllupet, men ta med brudgom også! Dessuten bør siste soltime være to uker før Dagen. Dette er for å unngå å være rød og ulekker.

Diskuter dette med den som skal stå for make-upen, fornår hudfargen forandrer seg, må man ha annen sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...