agbre Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Greit nok at det er mye fluer om dagen, men hvorfor er de så glade i laptopen min?? Stadig fire-fem stykker som sitter eller surrer rundt den. Er det elektrisiteten eller lyset de går etter?
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hehe skulle akkurat til å spørre om det samme. Har akkurat kjøpt min første laptop, og er helt fascinert over alle fluene den tiltrekker. Syns jeg vasker fluebæsj hele tida . Har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men jeg håper noen har for jeg skulle gjerne visst hvorfor fluene har lagt sin elsk på laptopen min.
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Å steike, det lå i cd-spilleren...
agbre Skrevet 29. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2006 Nå kom jeg på det: Jeg brukte jo tastaturet til askjett da jeg spiste vafler med syltetøy i går Fra spøk til revolver: Har vel funnet ut at det er en kombi mellom lyset og elekrisiteten. De får bare holde på her, for fluelik på pc`n min gidder jeg ikke tørke bort
sEnsAtion Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 (endret) Greit nok at det er mye fluer om dagen, men hvorfor er de så glade i laptopen min?? Stadig fire-fem stykker som sitter eller surrer rundt den. Er det elektrisiteten eller lyset de går etter? ← De tiltrekkes av lyset fra skjermen. Det gjelder både LCD og CRT. Endret 31. august 2006 av sEnsAtion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå