Gjest overrasket Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Hva ville du tenkt hvis en person du har hatt sex med 3 år senere plutselig sender deg en mail og vil ha kontakt med deg igjen? Forrige gang var det andre involvert i bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg ville først og fremst ha tenkt på hva vedkommende ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Om det var en kvinne som kontaktet en mann så hadde nok første tanken min blitt "har jeg blitt pappa?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Hva ville du tenkt hvis en person du har hatt sex med 3 år senere plutselig sender deg en mail og vil ha kontakt med deg igjen? Forrige gang var det andre involvert i bildet... ← Har opplevd omtrent det samme, men han som jeg hadde kontakt med, var i et forhold, og siden han overhode ikke nevnte noe om sin status i mailen 2 år etterpå, er jeg nokså sikker på at han bare ville ha sex, og det ville ikke jeg, så da svarte jeg ham ikke. Men fordi JEG har denne erfaringen, så er det slett ikke sikkert at du er oppi det samme- kanskje det er drømmemannen som ikke kan glemme deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Om det var en kvinne som kontaktet en mann så hadde nok første tanken min blitt "har jeg blitt pappa?" .... he, he. Utrolig kul kommentar. Og selvfølgelig drømmer man om at det er mannen med stor M som aldri kan glemme deg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 Skjønner ikke hva som er farlig med og svare! Du finner fort ut om det bare er sex han er ute etter,er det det er, er det bare og kutte kontakten da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #7 Del Skrevet 31. august 2006 Dere er såååååå misstenksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #8 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg hadde nok tenkt at jeg hadde gjort et visst inntrykk på vedkommende siden han hadde kontaktet meg så lenge etterpå, og jeg hadde nok tvilt på at det utelukkende var vennskapet mitt han ville ha. Uten at det er negativt, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoolBoy Skrevet 2. september 2006 #9 Del Skrevet 2. september 2006 Hva ville du tenkt hvis en person du har hatt sex med 3 år senere plutselig sender deg en mail og vil ha kontakt med deg igjen? Tatt det som et kompliment at en (kjekk flott mann) forhåpentligvis (?) vil ha sex med meg ? Trolig ville du blitt skuffet hvis det visste seg at bare ville ha tilbake en bok han lånte vekk... Utrolig greit å være mann, slippe analysering, og bare kunne ta i mot alle forespørsler, enten det gjelder sex, eller tilbakelevering av gjenstander. Jeg er en mann, HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 2. september 2006 #10 Del Skrevet 2. september 2006 Spørs jo hva som skjedde forrige gang det da Men ta det som et kompliment at personen faktisk har sendt deg en mail. Som enkelte andre sier, vil personen annet enn det du eventuelt vil så bryter du bare kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #11 Del Skrevet 2. september 2006 Hei, jeg er trådstarter. Jeg kunne ønske jeg var mer som menn. Ikke analysere og bare nyte. Ting blir straks mer kompliserte hvis man skal prøve å forstå en annen uten at man snakker med personen. Har ikke sendt mail enda.... Forrige gang var det bare sex en gang. Jeg sa vi kunne ha det til gode og ikke gjøre det igjen for jeg var keen på en annen. Idioten meg angret selvfølgelig i det han gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #12 Del Skrevet 4. september 2006 Har ikke sendt mail enda.... Forrige gang var det bare sex en gang. Jeg sa vi kunne ha det til gode og ikke gjøre det igjen for jeg var keen på en annen. Idioten meg angret selvfølgelig i det han gikk. Hvis du vil ha sex m`n er det jo ikke noe problem! Svar fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå